ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن ویرایش عکس Aviary اولین بروزرسانی خود توسط ادوبی را دریافت کرد

مدتی پیش بود که ادوبی اقدام به خرید اپلیکیشن ویرایش عکس آویاری کرد و از آن هنگام، تردیدی نمی رفت که به زودی شاهد پیوستن این اپلیکیشن به سرویس Creative Cloud ادوبی باشیم. ساعاتی پیش بالاخره این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آبان ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

مدتی پیش بود که ادوبی اقدام به خرید اپلیکیشن ویرایش عکس آویاری کرد و از آن هنگام، تردیدی نمی رفت که به زودی شاهد پیوستن این اپلیکیشن به سرویس Creative Cloud ادوبی باشیم. ساعاتی پیش بالاخره این اتفاق افتاد و ادوبی اولین بروزرسانی اش را برای نسخه های iOS و اندروید آویاری عرضه کرد.

با این بروزرسانی، از این به بعد قادرید تصاویر ویرایش شده خود را به سرویس فضای ابری ادوبی فرستاده و در دستگاه ها و پلتفرم های مختلف، از هر جای دنیا به آنها دسترسی داشته باشید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

اگر تا به حال فقط اقدام به دانلود نسخه رایگان آویاری کرده و برای امکانات اضافی مبلغی نپرداخته اید، از این به بعد برای بهره بردن از امکانات آویاری مجبور به صرف هزینه خواهید شد.

قرار است تا پایان ماه نوامبر ابزارهای جدیدی به ارزش 200 دلار شامل استیکرها و افکت های مختلف به آن اضافه گردد که تنها با ورود به آویاری از طریق حساب کاربری ادوبی قابل دسترسی خواهند بود.

البته نیازی نیست که حتما برای استفاده از سرویس Creative Cloud و داشتن حساب کاربری ادوبی پولی بپردازید، بلکه برای دسترسی به اپلیکیشن قادرید حساب کاربری ادوبی خود را به رایگان ساخته اما فقط از برخی قابلیت های آویاری بهره مند شوید.

از جمله امکانات جدید آویاری در این بروزرسانی، اضافه شدن ابزارها و افکت های جدید، چند شکل هندسی متفاوت، لایه های استنسیل و تنظیماتی برای سایه زنی و هایلایت تصاویر می باشند.

ضمنا در نسخه iOS، ابزار Draw Brush به تکنولوژی جدیدی مجهز شده که تجربه نقاشی روی عکس ها را واقعی تر از گذشته کرده است. نسخه های اندروید و iOS آویاری را می توانید همین حالا از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی