ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهام وارثان امپراطوری سامسونگ ۵.۰۹ میلیارد دلار ارزش دارد

خبرگزاری رویترز در سئول گزارش کرده است، روز جمعه شرکت سامسونگ SDS که به عنوان بازوی ارائه خدمات و راهکارهای آی تی گروه سامسونگ شناخته می شود ارزش اولیه سهامش در بازار با رقمی معادل ۵.۰۹ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۴۶

خبرگزاری رویترز در سئول گزارش کرده است، روز جمعه شرکت سامسونگ SDS که به عنوان بازوی ارائه خدمات و راهکارهای آی تی گروه سامسونگ شناخته می شود ارزش اولیه سهامش در بازار با رقمی معادل ۵.۰۹ میلیارد دلار قیمت گذاری شده است. نکته قابل توجه در اینجاست که عمده این سهام تا کنون در اختیار سه تن از وارثان گروه شرکت های سامسونگ قرار داشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ SDS که در روز جمعه بدل به پنجمین عنوان قدرتمند حاضر در بازار بورس کره جنوبی گردید، ۱۹.۰۵ درصدش متعلق به سه تن از فرزندان لی کن هی (Lee Kun-hee) مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس و بنیانگذار گروه شرکت های سامسونگ است.

یون هیوک جین (Yoon Hyuk-jin) یکی از تحیل گران بازار در همین رابطه می گوید: "صحبت از کمپانی که در اختیار مالکان سامسونگ قرار دارد نیست، بلکه صحبت از شرکتی است که بیشترین درآمد را در بین دارایی های غول تکنولوژی کره ای برای صاحبان سهام خود فراهم می آورد".

وارثان بنیانگذار سامسونگ از جمله J.Y. Lee، نایب رئیس پیشین سامسونگ الکترونیکس، ۱۴.۷ میلیون سهم شرکت Samsung SDS را در اختیار داشتند که ارزش اولیه آن در روز جمعه برابر با ۵.۰۹ میلیارد دلار قرار داده شد.

بخش سرویس های آی تی غول تکنولوژی کره جنوبی با وجود اینکه انتظار می رفت هر سهمش ۱۷۲ دلار ارزش گذاری اولیه شود با قیمت هر سهم ۳۴۴ دلار وارد بازار گردید که این رقم سبب می شود شرکت یاد شده ارزش تقریبی معادل ۲۶ میلیارد دلار را در حال حاضر به دست آورد.

SDS با ایجاد کسب و کارهای جدید سبب بالا رفتن ارزش کلی مجموعه شرکت های گروه سامسونگ و همینطور برتری میزان مالکیت وارثان این کمپانی شده و با توجه به موفقیت ها و قدرتمندی اش توجه بسیاری از سرمایه گذارن را به خود جلب نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی