ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۵۶ درصد محصولات اپل به iOS نسخه ۸ ارتقا یافتند

بر مبنای آمارهای جدیدی که از سمت اپل ارائه شده است به نظر می آید میزان کاربرانی که ابزارهای خود را به iOS 8 ارتقا داده اند عاقبت از ۵۰ درصد عبور کرده و به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۸

بر مبنای آمارهای جدیدی که از سمت اپل ارائه شده است به نظر می آید میزان کاربرانی که ابزارهای خود را به iOS 8 ارتقا داده اند عاقبت از ۵۰ درصد عبور کرده و به رقم ۵۶ درصد رسیده است.

iOS 8.0.1 در زمان انتشار دچار مشکلات قابل توجهی شد که سبب گشته بود کاربران از ارتقا تلفن ها و تبلت های خود به این نسخه از سیستم عامل یاد شده خودداری نمایند، همچنین نیاز این نسخه از iOS به حجم بالایی از فضای ذخیره سازی اکثر صاحبان آیفون های ۱۶ گیگابایتی را با سختی های در زمینه ارتقا مواجه نموده بود و عمدتاً افراد یاد شده از اینکار صرفه نظر می کردند.

اما حالا به نظر می آید شرایط فرق کرده و عده ی زیادی از کسانی که از محصولات اپل بهره می گیرند رفته رفته حاضر شده اند تا به iOS ۸ مهاجرت نمایند. هنوز نزدیک به ۴۰ درصد کاربران غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو از نسخه ی هفتم iOS استفاده می نماید و گروه ناچیزی نیز از نسخه های پیشین بهره می گیرند.

Mobilesyrup می گوید با عرضه ی سیستم پرداخت اپل و پیوستگی (Continuity) در iOS میزان ارتقا دهندگان به یکباره ۱۰ درصد افزایش یافته و به نظر می رسد کم کم روند خطی ارتقا به آن متوقف شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • bahram
    bahram | ۲۴ آبان ۱۳۹۳

    مبارک اپلیا
    مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی