ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مارکوس براونلی: جوانی ۲۰ ساله و صاحب یک امپراطوری در یوتیوب

مارکوس براونلی هیجانی در یوتیوب به پا کرده است. اعجوبه ای که با بررسی ویدئویی گجت ها و تکنولوژی های به کار رفته در آن ها؛ با 1.8 میلیون مشترک، حتی جایگاهی بالاتر از کانال ...

احسان سلطانی آزاد
نوشته شده توسط احسان سلطانی آزاد | ۲۵ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۹

مارکوس براونلی هیجانی در یوتیوب به پا کرده است. اعجوبه ای که با بررسی ویدئویی گجت ها و تکنولوژی های به کار رفته در آن ها؛ با 1.8 میلیون مشترک، حتی جایگاهی بالاتر از کانال Marvel و کمپانی انیمیشن سازی دیزنی دارد.

او که ویدئو های خود را با نام کاربری MKBHD آپلود می کند، هرچیزی را که دم دستش بیاید تست و بررسی می کند. از انواع دوبین و هدفون گرفته تا گوگل گلس و حتی آخرین مدل اتومبیل تسلا از جمله گجت هایی هستند که وی برایشان ویدئو ساخته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

درهمین تابستان بود که شیشه صفحه نمایش آیفون 6 از جنس یاقوت کبود بدستش افتاد و هشت میلیون بیننده شاهد بودند که او سعی کرد آن را زیر پایش خم نموده و با کلید به جانش افتاد و حتی تلاشکرد تا با تیغ خط خطی اش نماید و همه دیدیم که موفق به اینکار نشد.

جالب ترین قسمت قضیه این است که این اعجوبه، فقط جوانی 20 ساله است که در نیوجرسی زندگی می کند.

براونلی ساخت بررسی های ویدئویی را از شش سال پیش آغاز کرد. او در این زمان توانسته تا با چهره خوش برخوردش و نحوه ساخت منحصر به فرد ویدئوهای جذابش به شهرت برسد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iPhone-6-Sapphire-Crystal-Display.mp4"]

براونلی می گوید: "من می خواهم به مردم پیشنهاداتم را راجع به چیزهایی که قصد خریدشان را دارند، بدهم. شما گاهی احتیاج دارید تا یک محصول را از زوایای مختلف ببینید تا این که یک نفر مثل ربات بگوید X این را دارد پس در نتیجه بهتر از Y است!"

امروز، کانال یوتیوب براونلی برایش منبع درامدی از راه تبلیغات شده و مخارجش را تامین می کند. وی کاملا تنها و بدون کمک کانال یاد شده را مدیریت می کند و این در حالی است که براونلی هنوز در کالج درس می خواند و عضو تیم حرفه ای «فریزبی» New York Rumble نیز هست.

او قصد دارد تا به زودی دایره موضوعات بررسی اش را بیشتر کرده و می گوید: می خواهد "هرچیزی را که دکمه روشن کردن داشته باشد" را برایش ویدئو بسازد. تمام این ها درحالی است که هم سن و سال های او هنوز هیچ ایده و برنامه ای برای زندگی بعد از کالج خود ندارند و البته برای او احتمالاً بهترین جا پس از گذارندن این دوره ی سنی حضور در رسانه ها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    اره میشناسمش تا حالا بیشتر از صدتا ویدیو ازش تو یوتیوب دیدم

  • TROOL
    TROOL | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • FCB
    FCB | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    امپراتوری در یوتیوب !!!
    مگه یوتیوب هم امپراتوری داره ؟؟!!

  • pyrmiad
    pyrmiad | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    یه سوالی!!!
    ایشون وسایل رو از کجا میارن که بررسیشون میکنن؟
    طرف پولداره یا پارتی زیاد داره که وسایل رو به دستشون میرسونن؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی