ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تنوع مدل های تلفن های هوشمند خود را کاهش می دهد

وال استریت ژورنال بعد از ظهر روز گذشته در گزارشی اشاره کرده است که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال آینده و به عنوان بخشی از برنامه ی جلوگیری از کاهش سودش به تولید مدل های کمتری ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

وال استریت ژورنال بعد از ظهر روز گذشته در گزارشی اشاره کرده است که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال آینده و به عنوان بخشی از برنامه ی جلوگیری از کاهش سودش به تولید مدل های کمتری از تلفن های هوشمند بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیر بخش سرمایه گذاری این شرکت کره ای نیز در ارائه ای که در نیویورک داشته است این مسئله را تائید نموده و گفته کمپانی که وی در آن شاغل است در سال ۲۰۱۵ مدل های تولیدی تلفن های هوشمند خود را بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش خواهد داد.

شرکت مورد بحث در طول چندین سال گذشته دست به تولید مدل های بسیار متنوعی از موبایل های هوشمند در قیاس با سایر تولید کنندگان محصولات اندرویدی و همینطور اصلی ترین رقیبش در بازار یعنی اپل زده است.

گستره ی مدل های این غول تکنولوژی کره ای در بازار بسیار وسیع بوده و محصولاتی همچون گلکسی S5، نوت ۴، نوت اج و گلکسی S5 اکتیو به عنوان پرچمدارن آن و مدل های دیگری مانند گلکسی A3، A5، گلکسی آلفا و S5 Mini به عنوان میان رده های سامسونگ شناخته می شوند.

با وجود این تنوع بسیار بالا در محصولات، آمارهای اقتصادی شرکت مورد بحث خبر از کاهش ۷۴ درصدی سود فروش مرتبط به تلفن های هوشمند آن در سه ماهه ی سوم سال میلادی جاری داده اند و فروش خط تولید گلکسی نیز تنزل قابل توجهی را تجربه نموده است که علت اصلی این مسئله هم به موفقیت رسیدن برندهای چینی همچون شیائومی و لنوو به حساب می آید.

سامسونگ می گوید تحلیل دقیقی بر روند بازار داشته و با ایجاد تغییرات می تواند دوباره و در آغاز سال جدید میلادی وضعیت را به نفع خودش تغییر دهد. البته نباید فراموش کرد علی رغم تمام اخبار بدی که این روزها پیرامون غول تکنولوژی کره ای وجود دارد این برند کماکان به عنوان اولین تولید کننده و فروشنده ی تلفن های هوشمند در بازار شناخته می شود و فرصت جبران را از دست نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • bahram
    bahram | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    پس بالاخره سامی تصمیم به تعدیل گرفت.ببینیم چی کار میکنه
    تشکر

  • Naser_Shabani
    Naser_Shabani | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    به نظر من سامسونگ با این تنوع محصول میتونه به این فک کنه که گوش های سفارشی برای مشتری تولید کنه

  • Erfanm
    Erfanm | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    آقا راستی چند تا نکته درباره نرم افزار
    اولا ترتیب کامنت ها درست نیست
    دوما مثبت منفی ها هم نیستن
    سوما باریکلا برنامه خوبیه آفرین :))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی