ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در پی تولید تلفن های هوشمند با صفحه نمایش تاشو است

بر مبنای گزارشات و اخبار منتشر شده سهم سامسونگ در بازار تلفن های هوشمند در نیمه دوم سال 2014 از 32.2 درصد به 24.9 درصد تنزل داشته است. عمده ی تحلیل ها نیز حکایت از این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

بر مبنای گزارشات و اخبار منتشر شده سهم سامسونگ در بازار تلفن های هوشمند در نیمه دوم سال 2014 از 32.2 درصد به 24.9 درصد تنزل داشته است. عمده ی تحلیل ها نیز حکایت از این امر دارند که به موفقیت رسیدن شرکت های چینی در بازار یاد شده عامل اصلی نزول سهام برند کره ای مورد بحث بوده است.

در همین راستا سامسونگ از همکنون خط مشی خود را مشخص کرده و با ایجاد تغییراتی وسیعی در روند حرکتی اش قصد دارد به این وضعیت خاتمه دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

غول تکنولوژی کره ای قصد دارد در ابتدا نسبت به کاهش قیمت محصولات میان رده ی خود و نزدیک کردن رقم آنها به همتایان چینی اقدام نماید و همزمان با این موضوع تعداد تنوع مدل های موبایلی که تولید می کند را هم تا ۳۰ درصد کاهش دهد.

دیگر برنامه ی سامسونگ هم در تولید بیشتر تلفن های دارای کیفیت ظاهری مطلوب تر و بهتر مانند گلکسی آلفا خلاصه گشته که در بدنه ی آن از فلز استفاده شده است. در این میانه اما کره ای ها قصد دارند به سمت بهره گیری از تکنولوژی های بروند که دستیابی به آنها برای سایرین سخت تر و یا حتی غیر ممکن باشد.

اگر اخبار مرتبط به سامسونگ را در ماه های اخیر دنبال کرده باشید احتمالاً متوجه شده اید که این شرکت به جد دنبال دستیابی به تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته یمرتبط به تولید نمایشگر بوده است و در طی تحقیقاتش در همین رابطه محصولاتی مانند گلکسی Round و یا نوت اج را روانه ی بازار کرده تا بتوند بازخوردی نیز از سوی کاربرانش به دست آورد. و اکنون این کمپانیقصد دارد در گامی دیگر موبایل هایی تولید کند که نیمی از نمایشگرشان تا شده باشد.

samsungflexiblephone

در همین رابطه لی چانگ هون، معاون ارشد تیم استراتژیک تولید نمایشگرهای سامسونگ، که در اجتماع سرمایه گذاران این شرکت در نیویورک سخنرانی داشته در حین صحبت هایش گفته است: "سامسونگ می تواند در طول یکسال و تا پایان ۲۰۱۵ با اطمینان خاطر سی الی چهل هزار نمایشگر تاشو را تولید نماید". چانگ هون ذکر کرده هدف نهایی ارائه ی تلفن هایی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است که بتوانیم آنها را تا تعطیلات آغاز سال میلادی ۲۰۱۶ به دست مشتریان برسانیم و البته در طول همان سال ظرفیت تولید اینگونه نمایشگرها را نیز افزایش خواهیم داد.

وی همچنین تاکید کرده است که بخش تولید نمایشگرهای سامسونگ به دنبال راه حل هایی می گردد که بتواند از طریق آنها هزینه های مرتبط به تولید صفحه نمایش های AMOLED را کاهش دهد و قیمت نهایی محصولات بهره مند از این نمایشگرها را پایین تر بیاورد.

باید دید در آینده برنامه های برند کره ای برای بازپس گیری سهمش از بازار تلفن های هوشمند موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر. مسئله یی که تنها زمان می تواند به آن پاسخگو باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۲۹ آبان ۱۳۹۳

    کاش زودتر 2016 برسه ،تلفن های هوشمند نیازمند تحول اساسی هستند

  • seedni
    seedni | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    نگفتم سامسونگ دیوونه شده !!!!!!

  • TROOL
    TROOL | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    چقدر عجیب بود این مطلب هنوز هنگم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی