ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی از کاربران آیفون ۶ پلاس از خرابی دوربین اصلی این محصول گلایه دارند

برخی از کاربران آیفون ۶ پلاس با دوربین پشتی تلفن هوشمند خود به مشکل بر خورده اند و بر اساس گفته های آنها این دروبین حتی در زمان هایی که در وضعیت کاملاً ثابت و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۹

برخی از کاربران آیفون ۶ پلاس با دوربین پشتی تلفن هوشمند خود به مشکل بر خورده اند و بر اساس گفته های آنها این دروبین حتی در زمان هایی که در وضعیت کاملاً ثابت و بدون حرکت قرار دارد فاقد توانایی فوکوس و لرزشگیری است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

2014-10-20222833

کاربری که تصویر بالا را ثبت کرده است آن را در انجمن کاربران شرکت اپل منتشر کرده و می گوید، کلیه اپلیکیشن ها را بسته، موبایلش را ریبوت کرده، کلیه تنظیمات آن را ریست نموده و در نهایت به آخرین نسخه از iOS ارتقایش داده است ولی کماکان مشکل یاد شده پا برجا بوده و دوربین آیفون ۶ پلاسش به درستی عمل نمی کند.

برخی دیگر از کاربران نیز در انجمن پیش تر اشاره شده گلایه های مشابهی از دوربین نسخه ی گرانتر و بزرگتر آیفون ۶ را مطرح کرده اند. در ویدئویی که در زیر آورده شده است مردی با نام Guarav Pathak توضیح می دهد که آیفون ۶ پلاس وی پس از چند هفته استفاده دوربین اصلیش دچار اشکال گشته و تصاویر و ویدئو ها را به صورت محو و غیر واضح ثبت می کند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iPhone-6-Plus-Issue.mp4"]

Pathak می گوید وقتی قصد دارد از دوربین استفاده نماید صدای حرکت قطعه ای مکانیکی از داخل تلفنش به گوش می رسد. که همین گفته این احتمال را مطرح می کند در تلفن های دچار اشکال یکی از قطعات مرتبط به تکنولوژی OIS یا همان لرزشگیر اپتیکال که مختص آیفون ۶ پلاس است دچار خرابی گشته باشد. کار اصلی OIS ثبت تصاویری واضح و شفاف در شرایطی است که کاربر با موبایلش در حین حرکت اقدام به تصویر برداری می کند.

اپل تا کنون توضیحی در این رابطه ارائه نکرده و به نظر می آید تعداد تلفن های به مشکل بر خورده هم زیاد نباشند هر چند تعدادی از کاربرانی که با این مسئله مواجه شده اند اعلام نموده اند با مراجعه به فروشگاه های کمپانی تولید کننده و مطرح کردن وضعیت پدید آمده موفق شده اند بدون قید و شرط آیفون ۶ پلاس خود را تعویض نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • Danial
    Danial | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    سلام دوستان عزيز
    من يك سالو نيم هستش كه ايفون ٦+ ١٢٨ خريدم و اون موقه كه خريدم ٤ميليونو نيم هم پول دادم. تمومه مشكلاتي كه بهش اشاره كرديد در اپل هاي چيني و با كيفيت پايين يا چيني با كيفيت هاي بالا هستش و اپل هاي اصلي و كاملا آك كه از كاليفورنيا مياد و در ايران متاسفانه كم پيدا ميشه هيچ گونه مشكلي نيست. نه اين كه هيچ مشكلي مثل خم شدن نباشه اما مشكلاتي مانند انتن ندادن يا فوكوس دوربين وجود نداره و بسيار با كيفيت هستش. بنده در اصفهان نمايندگي فروش اپل اصلي رو دارم. دوستاني كه قصد خريد يا تعمير يا پرسشي دارن ميتونن با ايميل با بنده در ارتباط باشن. خوشحال ميشم كمكتون كنم??danial.akhavanpour@yahoo.com

  • Elyas
    Elyas | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    سلام،مشکل گوشیم دوربین واضع نشون نمیده ،،،ایفون ۶ پلاس راهی است برای مشکل گوشیم؟؟؟؟

  • امير
    امير | ۷ خرداد ۱۳۹۴

    گوشي منم چند روزه اينجوري شده
    اما هنوز به فروشگاه اپل مراجعه نكردم !
    يعني ميشه درست شه !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی