ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Vektor؛ به سوی بی نهایت

چه بخواهیم و چه نخواهیم، بازی های سبک رانر در میان گیمرها محبوبند؛ از این رو عجیب نیست که هر ماه چندین عنوان جدید از این سبک به بازار بازی های موبایل سرازیر می شود. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۰

چه بخواهیم و چه نخواهیم، بازی های سبک رانر در میان گیمرها محبوبند؛ از این رو عجیب نیست که هر ماه چندین عنوان جدید از این سبک به بازار بازی های موبایل سرازیر می شود. Vektor هم از جمله رانرهای بی پایان خوش ساختی است که در فضای سایبرپانک، شما را با ماجراهای یک موتورسوار ماجراجو همراه می کند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

داستان وکتور از این قرار است که موتورسوار ما با نام The Courier، در حال حمل اسنادی سرّی برای از بین بردن حاکمان فاسد شهر بوده و در این مسیر، مأمورین مزدور حکومتی با هر روشی خواستار جلوگیری از این کار او هستند.

Vektor 1

در طول بازی، باید موتور را با چرخاندن صفحه موبایل به راست و چپ کنترل کرده و با لمس صفحه، از دشمنان خود با ضربه شمشیر پذیرایی کنید. در پایان هر مرحله هم باس فایت چالش برانگیزی پیش روی شماست تا گیم پلی را از صرف پیشروی و جاخالی دادن بیرون دربیاورد.

نکته قوت وکتور، طراحی گرافیکی منحصر به فرد آن است. فضای سایبرپانک بازی و غالبیت رنگ های قرمز و آبی، اتمسفر بازی را به فیلم های Tron نزدیک کرده که برای علاقه مندان به این سبک فیلم ها بسیار خوشایند و چشم نواز است. وکتور، این بازی اکشن رانر را می توانید به رایگان برای پلتفرم iOS دانلود کنید.

Vektor 1.0

Vektor 1.0

سازنده: Cagil Bektas قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 41.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی