ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت زمان فدورا؛ زمانتان را بسته بندی کنید

در ایام امتحانات و هنگام حفظ کردن مطالب تئوری سنگین، بارها با مشکل عدم تمرکز و خستگی در مطالعه مواجه شده ایم. این خستگی عمدتا به خاطر مدیریت نامناسب در میزان مطالعه اتفاق می افتد؛ مشکلی که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در ایام امتحانات و هنگام حفظ کردن مطالب تئوری سنگین، بارها با مشکل عدم تمرکز و خستگی در مطالعه مواجه شده ایم. این خستگی عمدتا به خاطر مدیریت نامناسب در میزان مطالعه اتفاق می افتد؛ مشکلی که با تکنیک های "مدیریت زمان" به راحتی قابل حل است. اپلیکیشن ایرانی فدورا شما را در مدیریت زمان برای بیشترین بهره وری از کاری که در حال انجامش هستید یاری می دهد.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

تکنیک های مدیریت یا بسته بندی زمان فراوانند، با این حال فدورا تکنیک به خصوص پومودورو را برای این کار هدف قرار داده. بر طبق این روش، تقسیم بندی زمان به قطعه های 25 دقیقه ای در حالی که بین هر قطعه 3 الی 5 دقیقه استراحت صورت پذیرد، موجب جلوگیری از خستگی ذهن و چابکی مغز در انجام کارها خواهد شد.

در فدورا می توانید برای هر قطعه 25 دقیقه ای (که در تنظیمات قابل تغییر است)، زنگ هشداری تعیین کرده و نوع فعالیت و زمان استراحت را هم تنظیم کنید. پس از اعمال تنظیمات، حالا می توانید فعالیت خود (به طور مثال مطالعه) را آغاز کرده و روی آن تمرکز کنید. پس از اتمام شمارش معکوس، صدای زنگ هشدار را خواهید شنید و زمان استراحت تا شروع قطعه 25 دقیقه ای بعدی آغاز خواهد شد.

Fedora 2

کلیه فعالیت های شما در محیط اپلیکیشن ذخیره شده و می توانید میزان ساعات اختصاص داده شده به آنها را در نمودارهای خطی و ستونی مشاهده کرده و طبق صلاحدید، در روزهای بعدی کم یا زیادش کنید. فدورا در ساعات استراحت، توصیه هایی در مورد مدیریت زمان را برایتان به نمایش در می آورد که البته چندان مفید هم نبوده و تقریبا بدیهی به نظر می رسند.

از جمله ایرادات وارده به فدورا، توضیحات ناکافی در مورد تکنیک بسته بندی زمان است. بهتر بود تیم سازنده، توضیحاتی بیشتر از یک صفحه در مورد این روش ها خصوصا برای کسانی که برای اولین بار از آن استفاده می کنند، ارائه میداد. ضمن اینکه از لحاظ فنی رابط کاربری علاوه بر بی روح بودن، با باگ هایی روبروست. مثلا با بیرون آوردن منوی کشویی از سمت راست صفحه، به خاطر یک باگ آزاردهنده به جای مشاهده منو، دائما به صفحه نمودار منتقل می شوید.

علیرغم پرداخت نه چندان عمیق به تکنیک مدیریت زمان، فدورا از جمله محبوب ترین اپلیکیشن های این دسته در کافه بازار محسوب می شود. با توجه به حجم کم و رایگان بودن، امتحان فدورا ضرری به همراه نداشته و می تواند شما را تا حدی در مدیریت زمانتان یاری دهد.

مدیریت زمان فدورا

مدیریت زمان فدورا

سازنده: FaridFedora قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • maryam
    maryam | ۳ آذر ۱۳۹۳

    خوبه..واقعا احتیاج داشتم :)

  • maryam
    maryam | ۳ آذر ۱۳۹۳

    خوبه..واقعا احتیاج داشتم

  • maryam
    maryam | ۳ آذر ۱۳۹۳

    خوبه...واقعا احتیاج داشتم :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی