ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران باز هم از باگ های متعدد iOS 8.1.1 گلایه دارند

دوشنبه گذشته، iOS 8.1.1 توسط اپل عرضه شد. در کنار افزایش سرعت دستگاه های قدیمی، مانند آیفون 4S و آیپد ۲، این آپدیت برخی باگ ها را رفع کرده و از پیشرفت هایی نسبت به ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۳۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۰

دوشنبه گذشته، iOS 8.1.1 توسط اپل عرضه شد. در کنار افزایش سرعت دستگاه های قدیمی، مانند آیفون 4S و آیپد ۲، این آپدیت برخی باگ ها را رفع کرده و از پیشرفت هایی نسبت به نسخه قبلی برخوردار است. اما به نظر می رسد، به روز رسانی مورد بحث مشکلات جدیدی برای کاربران دستگاه های اپل به وجود آورده و برخی از آن ها از عدم رفع نواقص گذشته در نسخه ی اخیراً منتشر شده خبر داده اند. به عنوان مثال، بسیاری از کاربران آیفون 4S، هنوز هم با اختلالاتی در اتصال به شبکه های Wi-Fi رو به رو هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از دیگر مشکلات ایجاد شده برای کاربران، می توان به عدم امکان خاموش کردن copy/define در مرورگر سافاری و داغ شدن بسیار شدید آیپد مینی در حین انجام بازی اشاره کرد. به تازگی نیز برخی از کاربران آیفون 5S، از عدم کارکرد صحیح بلوتوث پس از نصب iOS 8.1.1 خبر داده اند.

همانطور که احتمالا تا به جال مطلع شده اید، در مورد iOS 8 کاربران نسبت به نسخه های پیشین این سیستم عامل با روندی کندتر محصولات خود را ارتقا می دهند. طبق آمار منتشر شده توسط AppLovin، شرکتی که روزانه حدود ۲۵ میلیارد در خواست تبلیغات را پردازش می کند، پس از گذشت ۴۵ روز از انتشار عمومی آخرین نسخه از سیستم عامل مبتنی بر موبایل اپل، تنها ۵۰ درصد کاربران آن را نصب کرده بودند که در مقایسه با آمار ۸۰ درصدی مربوط به iOS 7، ناامید کننده به نظر می رسد.

بدون شک اپل در حال کار بر روی آپدیتی جدید جهت رفع مشکلات فعلی و راضی کردن کاربران است که انتظار می رود به زودی منتشر شود. آیا شما هم مشکلات مشابهی را تجربه می کنید؟ آن ها را با ما و سایر خوانندگان سایت به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (74 مورد)
  • روح الله
    روح الله | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    ios هرچی باشه ازاندروید بهتره

  • علي
    علي | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    اقا من يه مشكل دارم، iphone 5S دارم، از وقتي تو گوشيم علامت اپديت اومد ديگه به كامپيوتر وصل نميشه، يعني فقط شارژ ميشه، بُردمش كه اپديتش كنم، از طريق كابل كه اپديت نميشه چون اصلا وصل نميشه و كامپيوتر اونو شناسايي نميكنه، فقط ميمونه يه راه كه اونم واي فاي هست، خواستم از طريق واي فاي اپديت كنم كه بعضي تعميير كارا و موبايل فوروشا گفتن ممكنه از طريق واي فاي كه اپديت كني فِريمُرش بِپَره و ديگه روشن نشه، از طريق كابل هم كه اپديت نميشه، ريسكش بالاست. چيكار كنم، كمكم كنيد.

  • mahdi
    mahdi | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    هر وق برند های دیگه هم تونستن گوشی مث آیفون بسازن اون موقع بیان با آیفون رقابت کنن

  • ســـــــــــامـــــــی
    ســـــــــــامـــــــی | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    بابا مشکل من برد کم wifiیه
    تو این ابدیت ها wifi به گا رفت

  • ali
    ali | ۵ آذر ۱۳۹۳

    من آیفون 5s رو آپدیت کردم به 8.02 بعد 8.1 و 8.1.1
    در 8.1.1 مشکل وای فای همچنان هست اما نسبت به قبل بهتر شده ولی تاخیر در برقراری تماس همچنان هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی