ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Buff Knight؛ ماجراهای دلاوری شوالیه چرم پوش

شمشیر به دست گرفته و وارد سیاه چال های مخوف شوید، اژدها را بکشید و پرنسس داستان را از چنگ بدی ها نجات دهید؛ این داستان روتینی است که تاکنون زمینه ساز ساخت هزاران بازی ویدئویی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۵۰

شمشیر به دست گرفته و وارد سیاه چال های مخوف شوید، اژدها را بکشید و پرنسس داستان را از چنگ بدی ها نجات دهید؛ این داستان روتینی است که تاکنون زمینه ساز ساخت هزاران بازی ویدئویی مختلف شده. نکته جالب اینجاست که اتفاقا هنوز هم این سبک بازی ها طرفداران خاص خود را دارند، طرفدارانی که گویی با خود عهد بسته اند که تا پایان عمر دست از این سبک و سیاق بر ندارند.

Buff Knight یکی دیگر از همین بازی های آشناست که نهایت همگی آنها، به نجات پرنسس اسیر در چنگال تاریکی ختم می شود.

در ادامه مطلب با دیجیاتو و معرفی این بازی همراه باشید.

باف نایت با موزیک رترو و گرافیک پیکسلی اش، شما را به دوران طلایی کنسول های 8 بیتی می برد. قهرمان ما در این بازی، شوالیه چرم پوشی است که با کمک شمشیر و با مددگیری از قدرت سحر و جادو، پا در سیاهچال های ظلمانی گذاشته تا شاهدخت اسیر در پنجه های اژدهای شیطانی را نجات دهد.

screen520x924 (3)

کنترل شوالیه بازی در عین سادگی، نیازمند هوش و درایت و واکنش های سریع شماست. مبارز چرم پوش ما در باف نایت دائما در حال حرکت به سمت جلوست، بنابراین کار شما در بازی کشتن دشمنان در مسیر پیش رو بدون لحظه ای توقف است. ضمن این که به دلیل وجود المان های نقش آفرینی، به غیر از بخش اکشن باید حواستان به ارتقای مهارت و جادوهایتان هم باشد.

باف نایت را می توانید در دو مود مختلف دنبال کنید: یا بخش داستانی را به اتمام رسانده و یا اینکه وارد حالت بی پایان شده و تجربه ای همانند یک بازی سبک رانر را از آن داشته باشید. متأسفانه این بازی رایگان نبوده و برای تجربه اش نیازمند صرف اندکی هزینه هستید، با این وجود مطمئن باشید که با خرید آن به هیچ عنوان پشیمان نشده و از تجربه یک رانر نقش آفرینی جذاب بهره مند خواهید شد.

Buff Knight

Buff Knight

سازنده: Buffstudio قیمت: اندروید 1.99 و نسخه iOS به قیمت 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 34.5 / 19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ آذر ۱۳۹۳

    پولی دانلود نمیکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی