ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن
تکنولوژی

تغییر شماره تلفن ثابت برخی از تهرانی ها

شماره برخی از مشترکان تهرانی مخابرات امروز سوم آذر پس از کابل برگردان تغییر خواهد کرد. پیش شماره تلفن های مرکز الغدیر در محدوده خیابان های شهید حصاری، شهید جهانگرد، شهید طالب رضا و شهید ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۲

شماره برخی از مشترکان تهرانی مخابرات امروز سوم آذر پس از کابل برگردان تغییر خواهد کرد.

پیش شماره تلفن های مرکز الغدیر در محدوده خیابان های شهید حصاری، شهید جهانگرد، شهید طالب رضا و شهید موسوی با اجرای عملیات کابل برگردان از 3300 الی 3303 و 3369 الی 3373  به 3368 تغییر می یابد و ارتباط تلفنی مشترکان این مرکز به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

ضمنا به علت عملیات توسعه شبکه، تلفن مشترکان با پیش شماره های 7729، 7770 الی 7774 و 7786 الی 7788 در مرکز مخابراتی شهید عاطف به مدت 48 ساعت با اختلال مواجه است.

همین وضعیت برای پیش شماره های 4480 الی 4487  و 2293 الی 2298  واقع در مراکز مخابراتی یزدان پناه و شهید لطیفی برای 72 ساعت پابرجاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Enasiri
    Enasiri | ۴ آذر ۱۳۹۳

    من خودم هم تومحدوده بولوار سجاد مشهد یکی از شمارهامون مسی هست و یکی هم نوری خط مسی واسه ۸ سال پیشه اما نوری یک ساله.تقاضا خط جدید دادم گفتن نوری هستش.هر دو خط از یک مرکز مخابراتی هستش واسه من هم عجیبه و امیدوارم اون خط مسی نوری نشه که تمام کارهامون فلج میشه چون محل هایی که فیبر نوری داره فقط adsl مخابرات جواب میده و پورتهاش هم کلا خالی نیست و مشخص نیست چقدر برای خالی شدن پورت زمان نیاز هست که مجبور به استفاده از مبین نت میشیم.البته دوست عزیز اگه در محدوده شما 3G ایرانسل آنتن بده هزینش از مبینت بسیار پاینتر هست و بهتره از 3G استفاده کنید.

  • .:Ali Ahmadi:.
    .:Ali Ahmadi:. | ۳ آذر ۱۳۹۳

    سلام دوستان. دقیقا میشه یکی توضیخ بده این عملیات کابل برگردان چی هست و چه کارایی صورت میگیره و دقیقا چه مزایایی داره؟ دوم اینکه منم از یکی از همین مراکز مخابراتی سرویس میگیرم. تمامی شماره تلفن هایی که من توی محدوده خودمون میشناسم با 7732 و یا 7733 شروع میشه و تا اونجایی که از 5 تا از این خط ها استعلام گرفتم همگی PCM بودن! اما عجیب اینجاست دقیقا تو همین محدوده ای که باید 7733 باشه یه شماره 777 که مربوط به مرکز عاطف میشه موجوده که خط مسی هست و با سرعت 1,500KB داره از آسیاتک سرویس میگیره! و جالب اینجاست که استعلام گرفتم فهمیدم مربوط به خود مرکز اکبری هست! با مخابرات مربوط به خودمم که تماس میگیرم و درخواست برگشت به مسی میکنم و یا واگذاری خط جدید به صورت مسی دارم، کلا میگه این کار رو انجام نمیدیم چون منطقه شما از بیس فیبره! دوستان اگه کسی چیزی میدونه راهنمایی کنه چون سالی دارم نزدیک به 5 میلیون خرج مبین نت میکنم که با محدود شدن دانلود شبانه باید دید این میزان امسال چقد میشه!!!!!!

  • TROOL
    TROOL | ۳ آذر ۱۳۹۳

    شماره های کل استان گلستانو هم عوض کردن اصلن وضعیه خیلی چیز تو چیز شده

  • پرویز‌ پرتوکیا
    پرویز‌ پرتوکیا | ۳ آذر ۱۳۹۳

    زدن همه شماره های کشور رو زدن به هم ...
    الان دیگه معلوم نیست طرف از کدام شهر زنگ میزنه...

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳ آذر ۱۳۹۳

    تهرانی ها با سردرگمی های جدید حال کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی