ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به نسخه جدید اپلیکیشن جار

تیتر صفحات اول روزنامه های مختلف، عصاره ای است از کلیه اخبار مهم روز که پیش تر عادت داشتیم صبح زود در دکه های روزنامه فروشی به مرورشان بپردازیم. امروزه تکنولوژی کارها را بسیار آسان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

تیتر صفحات اول روزنامه های مختلف، عصاره ای است از کلیه اخبار مهم روز که پیش تر عادت داشتیم صبح زود در دکه های روزنامه فروشی به مرورشان بپردازیم.

امروزه تکنولوژی کارها را بسیار آسان کرده، طوری که دیگر مراجعه به روزنامه فروشی ها برای مطلع شدن از تیتر جراید مهم ضرورتی ندارد؛ کافیست یک تلفن هوشمند در دست داشته و با اپلیکیشن "جار"، به مرور کلیه مطالبی که خواهان آن هستید بپردازید.

به بهانه عرضه نسخه 2.1 جار، نگاه دقیق تری بر ویژگی های تازه آن خواهیم داشت و از ابعاد مختلف آن را بررسی خواهیم کرد. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن جار که قبلا به معرفی نسخه قدیمی آن در دیجیاتو پرداخته بودیم، در نسخه 2.1 با شکلی و شمایلی جدید و زیبا به دنیای اپلیکیشن ها بازگشته است. منوی اپلیکیشن به تبعیت از طراحی های مدرن، به صورت کشویی در سمت راست تصویر قرار داده شده و در آن گزینه هایی برای جستجو میان روزنامه ها، مجلات، مطالب منتخب، نشریات دانلود شده و تنظیمات حساب کاربری را شاهد هستیم.

Jaar 2

همچنین آیکن جستجو و تقویم به منظور جستجو در میان نام نشریات (و نه تیترها) و مشاهده روزنامه های قدیمی (از سال 1389 به بعد) در گوشه بالای صفحه تعبیه شده است. بنابراین با جار قادرید نه تنها روزنامه های امروز را مرور کنید، بلکه به آرشیو عظیمی از روزنامه ها و مجلات منتشره در چهار سال اخیر نیز دسترسی خواهید داشت.

اگر تا به حال جار را امتحان نکرده اید، بهترین زمانش همین حالاست. نسخه جدید علاوه بر اینکه از لحاظ طراحی رابط کاربری به تکامل رسیده، بلکه نسبت به نسخه قدیمی با پیشرفت هایی در زمینه امکانات نیز همراه بوده است. از این به بعد در جار می توانید علاوه بر مشاهده تیتر روزنامه ها و مجلات، کل نشریه را به طور کامل به صورت پی دی اف دانلود کرده و در صفحه موبایل و تبلت آن را ورق بزنید.

Jaaar Site

تعداد زیادی از این نشریات برای دانلود رایگان بوده، اما بعضی از آنها را باید با پرداخت هزینه ای اندک خریداری کنید. متأسفانه امکان افزایش اعتبار هنوز از درون محیط اپلیکیشن مهیا نشده و برای این منظور می بایست به وبسایت جار مراجعه نمائید. بهتر بود که سازندگان جار، امکان افزایش اعتبار از درون اپلیکیشن را به منظور سهولت استفاده فراهم می کردند. عملکرد وبسایت جار نیز مشابه اپلیکیشن آن بوده و کلیه کارهایتان را می توانید از هر دو طریق پیش ببرید.

نسخه جدید جار فعلا برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و بنابر گفته تیم سازنده، باید انتظار نسخه مخصوص iOS را هم در اوایل زمستان جاری داشته باشیم.

جار

جار

سازنده: jaaar.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۲ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Abdollah_Tavakkoli
    Abdollah_Tavakkoli | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    سلام ، لطفا از سازندگان بازی جنرال حمایت کنید
    آدرس دانلود بازی : https://cafebazaar.ir/app/ir.cnit
    اگر از این بازی استقبال شود بازی بصورت آنلاین و مولی پلیر خواهد شد.
    لطفا بازی رو به دیگر دوستان معرفی کنید
    با تشکر

  • بهنام کاشانی
    بهنام کاشانی | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    من به عنوان مدیر عامل شرکت ایدک خوشحالم که تونستیم این اپلیکیشن رو با کیفیت هر چه تمام تر تولید کنیم و پیشرفتی در ضمینه اپلیکیشن های فارسی موبایل کشور عزیزمون ایران داشته باشیم و همچنین مژده که نسخه آی او اس اون هم در راه هست .

    با تشکر از همگی دوستان

  • حسین
    حسین | ۴ آذر ۱۳۹۳

    iOSش هم در دست ساخته، یه زمانی می‌خواستم من براشون بزنم، منتها کار دیگه‌ای داشتم حسش نبود!

  • گراندوم
    گراندوم | ۴ آذر ۱۳۹۳

    بروبچ گوشیمو (اکسپریا زد3) روت کنم؟با چه برنامه ای؟بخدا دیگه ار بس با این برنامه های روتی که تو اینترنت هست روت کردم خسته شدم هیچکدومشونم کار نمیکنند.

    • Amir Reza
      Amir Reza | ۴ آذر ۱۳۹۳

      دوست عزیز به نظر من روت نکن ولی اگر هم خواستی روت کنی اول باید بوت لودر رو آنلاک کنی و مراحل دیگه ای داره که اگه خواستی یه ایمیل بهم بزن تا راهنماییت کنم (اگه حرفه ای نیستی اصلا خودت انجام نده که احتمالا گوشیت بریک میشه ) بازم میگم اصلا روت کردن خوب نیست و زمانی که روت میکنی باگ ها میان سراغت (اگه من بودم هیچ وقت با این گوشی این کارو نمیکردم ) من خودم سر همین قضایا گوشیم بریک شد (دیدم که میگم...)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی