ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی به آرامی به سمت بازارهای هند و اندونزی حرکت می کند

شیائومی که اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در دنیاست به تدریج در حال گسترش قلمرو خود به سمت غرب است و این برنامه قرار است از هند و اندونزی آغاز شود. این تولیدکننده ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

شیائومی که اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در دنیاست به تدریج در حال گسترش قلمرو خود به سمت غرب است و این برنامه قرار است از هند و اندونزی آغاز شود.

این تولیدکننده چینی قصد داشت تا پایان سال جاری میلادی حداقل در ۱۰ بازار جدید حضور داشته باشد.

به گفته Hugo Barra مدیر بازاریابی جهانی شیائومی: «تمرکز ما حضور تدریجی در بازارها است و قصد داریم به جای عرضه محصولات تازه، تمامی محصولات پیشین را در این بازارهای جدید عرضه کنیم. در اوایل سال جاری ما برای حضور در ۱۰ بازار جدید برنامه ریزی کرده و تصمیم گرفتیم این کار را به آرامی و از هند و اندونزی آغاز کنیم.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

محصولات با کیفیت و ارزان قیمت شیائومی مانند Redmi Note به راحتی به فروش می رسند. عرضه تلفن های هوشمند این شرکت در هند برای پاسخگویی به مشتریان از ۵۰ هزار دستگاه در هفته به ۲۰۰ هزار دستگاه رسیده است. بر اساس گفته های سخنگوی شیائومی این شرکت در هفته به طور متوسط ۶۵ تا ۱۰۰ هزار دستگاه در هفته می فروشد اما در نزدیکی رویدادهایی خاص این فروش به ۱۷۵ هزار دستگاه نیز می رسد. شیائومی همچنین برای ساخت خط تولید موبایل هایش در هند و اندونزی در حال مذاکره با فاکسکان است.

هوگو بارا -که پیش از این مدیر بخش اندروید در گوگل بود و اینکه در شیائومی مشغول کار است- اشاره کرده که 'سال آینده ما محصولات شیائومی را به کشورهای تایلند، روسیه، مکزیک و ترکیه نیز عرضه خواهیم کرد. همچنین برزیل نیز بازار هدف بزرگ بعدی شیائومی خواهد بود که تا پیش از پایان شش ماهه اول ۲۰۱۵ به آن خواهیم رسید.'

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    خیلی گوشی جالبیه

  • رهگذر
    رهگذر | ۶ آذر ۱۳۹۳

    E
    گوشی منه ها :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی