ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وضع تبلت ها بهبود چندانی نیافته؛ فروش آیپد افت بیشتری داشته است

دنیا دیگر مثل روزهای اول عرضه آیپد علاقه ای به تبلت ها ندارد. حالا فروش تبلت ها هر روز کمتر و کمتر می شود. البته فروش جهانی تبلت ها نسبت به سال گذشته ۷٫۲ درصد ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

دنیا دیگر مثل روزهای اول عرضه آیپد علاقه ای به تبلت ها ندارد. حالا فروش تبلت ها هر روز کمتر و کمتر می شود. البته فروش جهانی تبلت ها نسبت به سال گذشته ۷٫۲ درصد در سال ۲۰۱۴ رشد داشته، اما این میزان رشد در مقایسه با رشد ۵۲٫۵ درصدی پارسال نسبت به سال ۲۰۱۲ قابل مقایسه نیست.

تا به حال در مجموع ۲۳۵٫۷ میلیون تبلت به فروش رسیده است. سهم اپل از این میزان در کل ۶۴٫۷ میلیون دستگاه بوده که کاهشی ۱۲٫۷ درصدی را تجربه کرده. این در حالی است که فروش آیفون ها و کامپیوترهای اپل رشد قابل توجهی داشته اند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

بر اساس آمارها، فروش جهانی کامپیوترها و تلفن های هوشمند در مجموع شاهد رشد بوده. این نشان می دهد که اغلب پیش بینی ها در خصوص افزایش رشد فروش تلفن های هوشمند و کاهش جذابیت تبلت ها درست از آب در آمده اند. یکی از مهمترین دلایل البته به طور واضح بزرگتر شدن اندازه صفحه نمایش تلفن های هوشمند و افزایش اقبال فبلت ها بوده است. فبلت ها با سایز بزرگترشان در واقع جایگزینی مناسب برای تبلت ها شده اند و این در حالی است که آنها قابلیت های تلفن های هوشمند را نیز دارند، پس اقبال بازار به سمت آنها نیز منطقی به نظر می رسد.

اگر شما از تلفن هوشمندی ۵ اینچی استفاده می کنید، برای داشتن یک تبلت جهت استفاده از سایز بزرگتری از صفحه نمایش مجبور به پرداخت هزینه ای جداگانه و حداقل ۴۰۰ دلاری هستید، اما در صورت خرید یک فبلت می توانید هر دو ابزار را در یک دستگاه واحد و تنها با یکبار هزینه کردن در اختیار داشته باشید.

تیم کوک مدیرعامل اپل البته ابراز امیدواری کرده که فروش آیپد دوباره مثل سابق به وضعیتی پایدار برسد اما اپل برنامه ریزی مشخصی برای این مساله نکرده است. به هر حال با توجه به شراکت اپل و IBM به نظر می رسد امیدواری اپل بی اساس هم نباشد اما ب هر حال با توجه به افزایش امکانات اضافه شده روی موبایل های بزرگتر و عرضه آیفون ۶ پلاس، شاید بسیاری از امکانات که قرار است در پی شراکت این دو به صنایع و شرکت های دیگر ارائه گردد در قالب آیفون عرضه شود.

پیش بینی می شود رشد فروش تبلت ها در سال ۲۰۱۸ نهایتا به ۵٫۴ درصد برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • qwer
    qwer | ۵ آذر ۱۳۹۳

    ببخشيد بحث رو عوض ميكنم كسى رآه رفع اراور ١٠٠٩ اپ استور رو ميدونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • وحید
      وحید | ۷ آذر ۱۳۹۳

      تغییر آی پی

  • ABBAS
    ABBAS | ۵ آذر ۱۳۹۳

    دلیل دیگش شاید به خاطر فبلت ها بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی