ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۷۷ درصد از ترافیک وب ایجاد شده توسط فبلت ها متعلق به محصولات سامسونگ است

این روزها دائماً در اخبار در مورد تلاش های سامسونگ در رابطه با اصلاح ساختار مدیریتی و مالی اش می شنویم و این کمپانی به شدت نگران رکودهاییست که با آنها مواجه گشته است. اما ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

این روزها دائماً در اخبار در مورد تلاش های سامسونگ در رابطه با اصلاح ساختار مدیریتی و مالی اش می شنویم و این کمپانی به شدت نگران رکودهاییست که با آنها مواجه گشته است. اما در میان این اخبار ناخوشایند برخی از تحلیل ها و آمارها نشان می دهند این برند کره ای کماکان بهترین تبلت ها را تولید می نماید و تمرکزش بر این بازار می تواند در سال های آینده نیز سبب برتریش نسبت به سایر رقبا گردد.

اخیراً شرکت Chitika به تحلیل دیتای ترافیک موبایل در آمریکای شمالی پرداخته و در آمارهای حاصل از این تحلیل آورده که ۷۷ درصد از ترافیک وب ایجاد شده توسط فبلت ها متعلق به محصولات سامسونگ بوده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Chitika می گوید در این آمار هر تلفن هوشمندی که دارای صفحه نمایش ۵ اینچی باشد فبلت محسوب گشته و لذا سامسونگ تعدد محصولات بیشتری را در این دسته بندی داشته است زیرا موبایل های Galaxy S4 و S5 نیز ابعاد نمایشگری در همین حدود دارند.

همچنین در آمار مورد بحث ذکر شده است تنها فبلت رقیب اصلی سامسونگ یعنی اپل که از ماه نوامبر و با عنوان آیفون ۶ پلاس وارد بازار گشته تنها ۳.۹ درصد از ترافیک مورد اشاره را به خود اختصاص داده است.

۴ درصد از ترافیک حال حاضر آمریکای شمالی در اختیار Droid Ultra از موتورولا بوده و بیشترین رقم با ۲۹.۷ درصد متعلق است به گلکسی S5 سامسونگ، البته نوت ۳ را هم نباید از قلم انداخت زیرا این پرچمدار پیشین نیز ۱۳ درصد از ترافیک فبلت ها در منطقه ی یاد شده را بر دوش می کشد.

Phones-with-5-inch-screens-are-accounting-for-more-mobile-web-traffic

تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر از ۵ اینچ ۱۷.۹ درصد از ترافیک اینترنتی بر مبنای موبایل در آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده اند و Chitika می گوید این عدد در سال گذشته تنها ۶.۹ درصد بوده است. شرکت مذکور پیش بینی کرده است استفاده از محصولات مورد بحث کماکان در طی سال آتی نیز ادامه خواهد داشت، خبری که با توجه به تنوع فبلت های سامسونگ برای این کمپانی کره ای می تواند خوشایند باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mohamad m7741
    mohamad m7741 | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    http://persiane.ir/download-film-Shutter-Island-2010.html

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۶ آذر ۱۳۹۳

    خوب اصلا قلبت، مفهومیه که خود سامسونگ مطرحش کرد و جا انداخت، و بیشترین تعداد بازار فبلت ها هم دست سامسونگه، اپل که فقط یک فبلت داره اون هم مدت زمان زیادی از فروشش نمی گذره(حدود ۲ ماه) و در حال حاضر هم برای خریدش از طریق سایت رسمیه فروشگاه اپل، باید یک ماه تو صف بمونی تا نوبتت بشه، همه اینا میشه محدوذیت برای اینکه فعلا، آمار فبلت دست سامسونگ باشه...
    از همه جالب تر اینه که گالاکسی اس۵ و حتی اس ۴ رو هم جزو فبلت ها محاسبه کرده، در صورتی که واقعا اینا فبلت نیستن،هرچقدر هم صفحه اشون بزرگ باشه چون سری فبلت سامسونگ سری نوت هست...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی