ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترس در داخل بدنه سامسونگ؛ کارمندان نگران تغییرات سازمانی

شرکت های بزرگ به صورت سالانه عملکرد خود را مورد بررسی قرار می دهند و تغییرات سازمانی لازم را برای بهبود عملکردشان اعمال می کنند. اکنون از داخل سامسونگ خبر می رسد که موعد تغییرات ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

شرکت های بزرگ به صورت سالانه عملکرد خود را مورد بررسی قرار می دهند و تغییرات سازمانی لازم را برای بهبود عملکردشان اعمال می کنند. اکنون از داخل سامسونگ خبر می رسد که موعد تغییرات سالانه در هفته آینده است و به همین علت ترس و آشفتگی کارمندان این شرکت کره ای را فرا گرفته است.

به گزارش رویترز در این میان، بخش موبایل سامسونگ بیشترین خطر را احساس می کند. رسیدن به پایین ترین میزان درآمد در طول سه سال گذشته و عملکرد ضعیف در بازار، از جمله عواملی هستند که احتمال تغییر در این بخش را بسیار بالا می برند.

سامسونگ در طول سال گذشته در بازار موبایل های ارزان قیمت نتوانست رقیب شرکتی همچون شیائومی شود و در بازار پرچمداران نیز میزان فروشش به شدت تحت تاثیر آیفون های جدید اپل قرار گرفت. این عوامل باعث شدند تا سهم بازار سامسونگ نسبت به سال های قبل کاهش پیدا کند.

در حالی که سامسونگ به صورت رسمی از اظهار نظر در این زمینه خود داری کرده است، اما پیش بینی می شود آقای جی.کی.شین به عنوان مدیر بخش موبایل، دیگر جایی در تشکیلات سامسونگ نداشته باشد.

در همین راستا یک روزنامه محلی کره نیز گزارش داده است که سامسونگ قصد دارد ۲۰ درصد از مدیران ارشد خود در خارج از مرز ها را اخراج کند که از این میزان ۳۰ درصد مربوط به بخش موبایل می شود.

کارمندان سامسونگ در صحبتی که با رویترز داشته اند اعلام کرده اند که این تغییرات به شدت تمرکز آن ها را برای کار کردن به هم می زند. هیچ کس احساس امنیت شغلی نمی کند و تا هفته ها پس از اعمال تغییرات، کسی برنامه خود برای آینده را نمی داند.

به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ در سال بعد می تواند شکست های کنونی را جبران نماید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • ali sib
    ali sib | ۷ آذر ۱۳۹۳

    برو بکس عزیز نترسید با این کارا امپراطوری سامسونگ هیچ ضرر نمیکنه.سامسونگ یه شرکت بزرگه که کارش 20 ه.و تو تکنولوژی واقعا عالیه .پس نگران نباشید کا سامی جون بیدار است و کار همه.و درباره اینکه سامسونگ کپی کاره باید بگم که اخه کدوم شرکت تو گوشیاش air view داره یا smart scroll و خیلی خیلی امکانات دیگه مردم دنیا واسه اون امکاناتش سامی میخرن.اخه تو بیا فروش سامی رو با سونی یا اچ تی سی مقایسه کن البته نه تو ایران تو امریکا و اروپا

  • TROOL
    TROOL | ۷ آذر ۱۳۹۳

    سامسونگ و ترس کارمنداش !

  • سعید قائدی
    سعید قائدی | ۷ آذر ۱۳۹۳

    بله آیفون 6 واقعا جای رقابتی برای اس 5 سامسونگ نگذاشت و برای همینه که سامسونگ داره از همه عقب می افته

  • Mohammad ch
    Mohammad ch | ۷ آذر ۱۳۹۳

    تورو خدا کمکم کنید
    8ماه پیش من یکی از برنامه هامو که پول واقعی ميخواست هک کردم گوگل هم کامل هکم کرد نمیتونم اکانتم رو عوض کنم با هیچ قندشکنی هم نمیتونم دورش بزنم نمیدونم دیگه چیکار کنم
    اگه راهی بلدید کمکم کنید

  • bahram
    bahram | ۷ آذر ۱۳۹۳

    سامسونگ رو به افول!!!
    سامسونگ دست بجنبون که داری میشی مثل نوکیا!
    والا من میگفتم سامسونگ داره ضرر میده و ممکنه بخش موبایلش دچار افول بشه ولی دوستان میگفتن نه فقط یه ذره حاشیه سودش کم شده و به من خرده میگرفتن! حالا بیان تحویل بگیرن...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی