ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: افسانه وایکینگ ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

My Friend Spooner

11

ویندوزفونی ها گاهی اوقات عناوینی را تجربه می کنند که هیچگاه برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه نمی شود. My Friend Spooner احتمالا هیچ وقت برای سیستم عامل های دیگر عرضه نشود و ویندوزفونی ها می توانند به آن افتخار کنند. ترکیب کمیک ها و پازل چیز جالبی از کار در خواهد آمد. در حقیقت MFS یک کمیک بوک تعاملی با 52 مرحله و یک دنیا پازل سخت و آسان است که برای اتمام آن ها باید وقت زیادی بگذارید.

My Friend Spooner

My Friend Spooner

سازنده: Monkube b.v.b.a. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 84 مگابایت زبان:

Bruce Lee: Enter The Game

22

مردم به دو دسته اند: یا عاشق بروس لی و شخصیتش هستند، یا عاشق بروس لی و شخصیتش هستند. باور کنید که از این دو حالت خارج نیست. اگرچه این مبارز شهیر چندین سال پیش به شیوه ای ناجوانمردانه و اسرار آمیز کشته شد، اما یاد و خاطرات وی با فیلم های بسیار معروفی که بازی کرده همیشه زنده مانده است. هر چه در تاریخ جلوتر رفتیم تکنولوژی پیشرفت کرد و صنایع جدیدی مانند بازی های ویدیویی به وجود آمدند. بنابراین حالا می توانیم نقش بروس لی را در یک بازی ویدیویی به عهده داشته باشیم. جالب نیست؟

Bruce Lee: Enter The Game

Bruce Lee: Enter The Game

سازنده: Hibernum Creations قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: TBA مگابایت زبان:

Crossy Road - Endless Arcade Hopper

33

Crossy Road یکی از جذاب ترین و اعتیادآورترین اپلیکیشن های چند ماه اخیر برای سیستم عامل iOS است. این بازی که مشابه و نمونه های قدیمی بسیاری از اعصار دور دارد، با تکیه بر جلوه های گرافیکی و استفاده از صفحه نمایش لمسی، خاطرات دوران کودکی ما را زنده می کند. اصل ماجرا این است که این جوجه یا در مواقع خاص پنگوئن، باید از خیابان گذر کند (چرا؟ ما هم نمی دانیم) و ماشین های بزرگ و کوچک مانعش هستند. شما به او کمک کنید تا به سلامت به آن سوی خیابان برسد.

Crossy Road - Endless Arcade Hopper

Crossy Road - Endless Arcade Hopper

سازنده: HIPSTER WHALE قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 40.3 مگابایت زبان:

Banner Saga

44

افسانه های اسکاندیناوی به قدری عظیم هستند که می توان هزاران داستان از دل شان بیرون کشید و تعریف کرد. از داستان خدایان گرفته تا وایکینگ های عموما وحشی. برای تسلط کامل به این افسانه ها باید سال ها تحقیق و تفحص کرده باشید. The Banner Saga اینجاست تا یک تجربه فوق العاده جذاب 2 بعدی را از دل تاریخ برای شما تعریف کند. این بازی سال گذشته منتشر شده اما به مناسبت آپدیت جدید و همچنین تخفیف 50 درصدی در شبکه استیم، تصمیم به معرفی دوباره آن گرفتیم.

Banner Saga

Banner Saga

سازنده: Stoic قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، اندروید و iOS حجم: 1750 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۸ آذر ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو

  • ali
    ali | ۸ آذر ۱۳۹۳

    ویدیو و تصاویر آنباکس مایکروسافت لومیا ۵۳۵

    http://www.winuser.ir/1393/09/07/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%84%D9%88%D9%85%DB%8C/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی