ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه
تکنولوژی

معاون وزیر ارتباطات: الکامپ و تلکام با هم ادغام می شوند

نصر الله جهانگرد از ادغام الکامپ و تلکام دو نمایشگاه بزرگ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد . بنا بر صحبت های معاون وزیر ارتباطات این تصمیم بر مبنای اختلافات و مشکلات برای برگزاری ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

نصر الله جهانگرد از ادغام الکامپ و تلکام دو نمایشگاه بزرگ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد . بنا بر صحبت های معاون وزیر ارتباطات این تصمیم بر مبنای اختلافات و مشکلات برای برگزاری الکامپ در سال های اخیر گرفته شده است.

جهانگرد در رابطه با مشکلات برگزاری این نمایشگاه گفت: برای الکامپ اصرار زیاد داشتیم که آن را با همکاری اعضای صنف و در عین حال با شفافیت و سلامت برگزار شود. متاسفانه فعالیت های این رویداد به نوعی با مشکلات مواجه گردید و ما تلاش کرده‌ایم که در این فضا شفاف سازی صورت گیرد.

وی افزود: البته سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور که برگزاری الکامپ را تقبل کرده بود، حدود چندین هفته وقت‌کشی کرد و بعد اعلام کرد که بهتر است برگزاری نمایشگاه را به بخش دیگری واگذار کنیم. با این وجود ما از ورود بخش خصوصی به برگزاری الکامپ حمایت می کنیم اما لازم است در برگزاری شفافیت وجود داشته باشد.

معاون وزیر ارتباطات اظهار کرد: امیدواریم از سال آینده و با تجمیع  الکامپ و تلکام شاهد برگزاری نمایشگاهی در شان و جایگاه کشور در حوزه ICT باشیم.

جهانگرد درباره بحث کارآفرینی نیز گفت: در بحث اشتغال تعهداتی را به رئیس جمهور‌ی داده‌ایم. البته در تولید سخت افزاری به دنبال ایجاد کار نیستیم بلکه به دنبال ایجاد رقابت و افزایش کیفیت هستیم . جایگاه کارآفرینی را در زمینه ارائه خدمات می دانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • پدرام
    پدرام | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    اصلا معلوم نبود تحریما فشار آورده و می خواید از هزینه ها کم می کنید. خخخ خیلی با حالید.

  • اپن کارت
    اپن کارت | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    خیلی باحال می شه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی