ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات جدید می گویند HTC One M9 یک پرچمدار تمام عیار خواهد بود

با وجود اینکه هنوز هیچ تصویری از پرچمدار بعدی اچ تی سی به اینترنت راه نیافته، ولی به نظر می رسد تنها ۳ تا ۴ ماه دیگر تا معرفی رسمی اچ تی سی وان ام۹ ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۰ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

با وجود اینکه هنوز هیچ تصویری از پرچمدار بعدی اچ تی سی به اینترنت راه نیافته، ولی به نظر می رسد تنها ۳ تا ۴ ماه دیگر تا معرفی رسمی اچ تی سی وان ام۹ فاصله داریم.

امروز خبرگزاری چینی MyDrivers خبری را منتشر کرده که طبق آن مشخصات فنی اچ تی سی وان ام ۹ تقریبا همان مواردی است که برای وان ام ۹ پرایم شنیده بودیم.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، اچ تی سی وان بعدی تغییرات بسیار زیادی خواهد داشت. گزارش های جدید می گویند این محصول یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۳ گیگابایت رم، اسنپدرگن ۸۰۵ SoC و یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری خواهد داشت.

اما در مورد دوربین به نظر می رسد اچ تی سی UltraPixel را کنار گذاشته و به سراغ یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال OIS رفته. همچنین به دلیل ادغام Beats و اپل، اچ تی سی قصد دارد یک همکار دیگر در رابطه با صدا بیابد و به احتمال زیاد، Bose مورد انتخابی آنها خواهد بود. همچنین بدنه از نوعی آلومینیوم (aluminum silicon-carbide composite) ساخته خواهد شد.

همانطور که دیدید مشخصات فنی که گفته شده بسیار به وان ام ۹ پرایم نزدیک بوده و هنوز مشخص نیست برای نسخه پرایم چه برنامه ای تدارک داده شده. البته هنوز در صحت این اطلاعات هم جای بحث وجود دارد ولی هر آنچه که هست، اچ تی سی قصد دارد پرچمدار بعدی خود را در مراسم MWC بارسلون، که از ۲ الی ۵ مارس برگزار می شود، معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • milad
    milad | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    Aalllllllie
    H just HTC

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی