ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

10 تبلت اندرویدی برتر از سرزمین چین

بعد از اینکه نگاهی انداختیم به برترین موبایل های اندرویدی چینی، حالا به سراغ تبلت ها آمده ایم. چینی ها در تولید دستگاه های با کیفیت و ارزان قیمت مهارت بالایی دارند و 10 تبلتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ آذر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

بعد از اینکه نگاهی انداختیم به برترین موبایل های اندرویدی چینی، حالا به سراغ تبلت ها آمده ایم. چینی ها در تولید دستگاه های با کیفیت و ارزان قیمت مهارت بالایی دارند و 10 تبلتی که قصد معرفی شان را به شما داریم، اغلب با قیمت 220 دلار به فروش می رسند.

پس از چند سال پیشرفت در بازار فروش تبلت ها، امسال با بی میلی شدید کاربران مواجه شدیم. به نظر می رسد که همانند گذشته، مردم میلی به خرید دستگاه های بزرگ ندارند و کشور چین یکی از بزرگ ترین بازار هایی است که تاثیر مستقیم روی آمار دارد.

10 دستگاه زیر لزوما به خارج بازار چین راه نیافته اند و شاید تعداد اندکی از آن ها را بتوان در ایران یافت اما آشنایی با دستگاه های قدرتمند اما ارزان قیمتی که شاید بعدها فرصت بیشتری در خارج از مرزهای چین پیدا کنند می تواند جالب باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

10. Onda V975M

10
دستگاه Onda V975M در حال حاضر با کاهش قیمت به 150 دلار، یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. این تبلت 4 هسته ای با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز، صفحه نمایش 9.7 اینچی رتینا دارد و با رنگ های متفاوت در دسترس است.

9. iFive mini 3

9
کمپانی سازنده iFive Mini 3، علاقه زیادی به شبیه سازی کامل محصولات اپل دارد. بنابراین می توانید یک آیپد مینی نسبتا قوی با سیستم عامل اندروید و قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید!

8. Pipo T9

8
شاید با یکی از زشت ترین تلبت های چینی طرف باشید اما Pip T9 برتری های خودش را دارد. یک صفحه نمایش تمام اچ دی 8.9 اینچی به علاوه 2 گیگابایت رم، ارزش 220 دلار را دارد.

7. Cube Talk 9X

7
Cube Talk 9X تبلتی زیبا، براق و چشم نواز است که با چیپ MT8392 یکی از قدرتمندترین تبلت های چینی هم به حساب می آید. 8 هسته پردازشی دارد و نمایشگر آن 9.7 اینچی رتینا است.

6. Lenovo S8

6
در این میان شاید Lenovo تنها نام معتبری باشد که خارج از چین هم بازار خود را دارد. این تبلت 300 گرمی، 8 اینچی و تمام اچ دی است.

5. Teclast X98

5
آیپد ایر می خواهید اما به اندازه کافی پول ندارید؟ یک مدل ارزان قیمت و چینی رو به روی شماست. حتی خود کمپانی Teclast هم هیچ ترسی از مقایسه محصولش با اپل ندارد و در تبلیغات بارها می توانید مقایسه های سخت افزاری را مشاهده کنید.

4. eHear MQ8

4
eHear MQ8 یک تبلت با قابلیت های مخابراتی 3G است که با کاهش قیمت، به 120 دلار رسیده است. طراحی زیبایی دارد و 7.85 اینچ صفحه نمایشش است.

3. iFive Air

3
یکی دیگر از محصولات شرکت iFive. حتی نام این محصول هم شباهت بالایی به آیپد ایر اپل دارد. ضخامتش 7.5 میلی متر است و یک باتری 8200 میلی آمپری، صفحه نمایش 9.7 اینچی دستگاه را تغذیه می کند.

2. Onda V989

2
تبلت Onda V989 یکی از بهترین و زیباترین های سرزمین چین است که به زودی اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای آن عرضه خواهد شد. پردازنده ای 8 هسته ای با نمایشگر 9.7 اینچی رتینا دارد و همانطور که گفته شد واقعا زیباست.

1. Xiaomi MiPad

1
و باز هم شیائومی در صدر جدول قرار دارد. با پردازنده تگرا کی وان انویدیا و جی پی یو قدرتمند کپلر، شیائومی با MiPad حرفی برای گفتن باقی نگذاشته. این دستگاه 7.9 اینچ نمایشگر با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل دارد و اندروید 4.4 روی آن اجرا می شود.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • waqar ali
    waqar ali | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

    من آیپد ایر می میخام

  • نیک
    نیک | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    عزیزانی که زیاد ایراد میگیرید باید برای همین چشم بادامیها دعا کنید که اگه نبودند، شرکتهای غول مکتبر و پول خوار محصولاتشون را با چند برابر قیمت فعلی عرضه می کردند و دست خیلها اصلا بشون نمی رسید.اگه سن شما قد می ده می تونید وضعیت و قیمتها را در دهه های قبل یاد بیارید.با ورود چین این انحصارها شکسته شد و مجبورند که قیمتها را پایینتر عرضه کنند.

  • ssse
    ssse | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    کیفیت ساخت اوندا 989 به ایسوز میرسه یا نه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی