ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

صعود زیگزاگی در One More Line

بازی ها را برای چه بازی می کنید؟ برای دیدن گرافیک های آنچنانی و پرجزئیات، یا سرگرم شدن با یک گیم پلی خوب و چالش برانگیز؟ اگر واقعا از یک بازی ویدئویی خواهان عنصر سرگرمی هستید، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

بازی ها را برای چه بازی می کنید؟ برای دیدن گرافیک های آنچنانی و پرجزئیات، یا سرگرم شدن با یک گیم پلی خوب و چالش برانگیز؟ اگر واقعا از یک بازی ویدئویی خواهان عنصر سرگرمی هستید، با کمی جستجو در اینترنت عناوین آرکید خوبی را در پلتفرم های موبایل خواهید یافت. One More Line از همین دسته بازی هاست که با یک گیم پلی خوب و درگیر کننده، مهارت های گیمری شما را محک می زند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

One More Line شما را وارد مسابقه بی پایان و بسیار سختی می کند که باید در آن، تا جایی که می توانید به بالا صعود کرده و بالاترین امتیاز ممکن را به نام خود ثبت کنید. گیم پلی بدین صورت است که یک خط سه رنگ در صفحه در حال صعود به بالاست و در مسیرش موانع مختلفی هم وجود دارند.

شما در بازی باید به هر طریقی که شده، چه با قلاب انداختن روی موانع و چه جاخالی دادن به بالاترین ارتفاعی که می توانید برسید. برای قلاب انداختن و چرخش به دور موانع، با رسیدن به آنها باید انگشتتان را روی صفحه نگه دارید و برای جاخالی دادن و حرکات زیگزاگی فقط یک ضربه کوچک به صفحه کافیست.

One More Line 2

جالب اینجاست که اگر باختید، قادرید از مسیر صعود خود و رد سه رنگی که از حرکاتتان در بازی به جا گذاشته اید اسکرین شات بگیرید. البته اسکرین شات های تهیه شده آنچنان با کیفیت نیستند و به نظر می رسد که قرار دادن این قابلیت در بازی بیشتر جنبه تفننی داشته باشد.

One More Line ابدا بازی آسانی نیست و ساعت ها طول می کشد تا دستتان در بازی گرم شود. بنابراین اگر خواهان تجربه ای چالش برانگیز و البته متفاوت از بازی های آرکید بی پایان هستید، شک نکنید و همین حالا نسبت به دانلود آن برای تلفن های هوشمند خود اقدام کنید.

One More Line

One More Line

سازنده: SMG Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 34.6 / 16.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۱۲ آذر ۱۳۹۳

    باحاله

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    خدا رو شکر من اصلا اهل بازی نیستم وگرنه با اینهمه کمبود وینفون تا الان دیوونه شده بودم یه بازی بود ک با یکی از بچه ها کَل داشتم ک اونم کلا بیخیالش شدم دیگه ، ولی خدایش ظلمه در حق وینفونی ها

  • TROOL
    TROOL | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    یه بازی شبیه همین واسه اندروید هست این فقط محیطش با اون فرق داره

  • مهدی
    مهدی | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    دوستان رمز ای پدو اشتباه زدم بعد ای پد ری استارت شد وقتی بالا اومد گفت باید با ایتونز اکتیوش کنی به ایتونز وصلش کردم نشناختش - بردمش به حالت ریکاوری مد و از ای او اس 7 به 8 راستورش کردم هیچ اروری نداد ولی بازم موقعی که تموم شد مثه قبل زبان و کشورو انتخاب کردم و به وای فای وصل شدم ولی بازم میگه با ای تونز باید فعالش کنی
    لطفا اگر کسی میدونه کمکم کنه
    mahdializadeh.p@gmail.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی