ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردپای گلکسی S6 در وب سایت بنچ مارک گیری AnTuTu رویت شد

انتظار می رود سامسونگ جانشین گلکسی S5 را در نیمه اول سال ۲۰۱۵ و با نام گلکسی S6 عرضه نماید، در حالیکه هنوز چندین ماه با این اتفاق فاصله داریم امروز ردپایی از مشخصات مرتبط ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۵

انتظار می رود سامسونگ جانشین گلکسی S5 را در نیمه اول سال ۲۰۱۵ و با نام گلکسی S6 عرضه نماید، در حالیکه هنوز چندین ماه با این اتفاق فاصله داریم امروز ردپایی از مشخصات مرتبط به این محصول در وب سایت مرتبط به بنچ مارک AnTuTu رویت شده است.

در همین راستا وب سایت چینی CNMO اسکرین شاتی را منتشر کرده که خبر از حضور گلکسی S6 در پایگاه داده  AnTuTu می دهد و بر اساس اسکرین شات پیش تر ذکر شده و در صورتیکه اطلاعات موجود در آن صحت داشته باشند پرچمدار بعدی سامسونگ مجهز به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همچنین از سایر مشخصه های موبایل مورد بحث می توان به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی Exynos 7420، پردازشگر گرافیکی Mali-T760، اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی، ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.

Samsung-Galaxy-S6-AnTuTu-01

در مورد طراحی گلکسی S6 پیش از این گفته شده بود سامسونگ طی پروژه ای با اسم رمز پروژه ی صفر در حال ایجاد تغییرات جدی در المان های ظاهری این محصول است تا آن را نسبت به آنچه تا کنون در بازار معرفی شده به صورت کامل متفاوت نماید.

برخی معتقدند کمپانی کره ای در طراحی محصول مورد بحث احتمالاً ترکیبی از آنچه پیش از این در محصولاتی مانند سری A، نوت ۴ و نوت اج پیاده سازی کرده بهره خواهد برد و احتمالاً گلکسی S6 نیز دارای نمایشگری با لبه ی خمیده خواهد بود، اما هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مومن
    مومن | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    بچه ها سامسونگ نخرید بخدا سامسونگ بده. هرچی میخواسد بخرید فقط سونی باشه بخدا به قرآن راس میگم :(

  • هادی
    هادی | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    بچه ها دقت کردین!
    مدل: g925F
    نوع پردازنده:Exynos 7420

    معمولا سامسونگ مدل F را با کوالکام میزد!!!
    اما این بار!!!!!

    یا واقعا اسنپ 810 فعلا به تولید نمیرسه!!
    یا که سامی میخواد کلا مستقل بشه!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی