ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Darkness Reborn به مبارزات تن به تن آنلاین بپردازید

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته عنوان نقش آفرینی آنلاین Vainglory را در دیجیاتو معرفی کردیم، بازی فوق العاده ای که انحصارا برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود. Darkness Reborn که امروز به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته عنوان نقش آفرینی آنلاین Vainglory را در دیجیاتو معرفی کردیم، بازی فوق العاده ای که انحصارا برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود. Darkness Reborn که امروز به معرفیش می پردازیم، تقریبا سبکی مشابه وین گلوری را دنبال کرده با این تفاوت که این بار به غیر از آیفون دارها، کاربران اندروید نیز می توانند از لذت بازی کردن آن بهره مند شوند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

استودیوی کره ای GAMEVIL قبلا با عناوینی مثل Elune Saga و Dynasty Warlord توانایی اش را در ساخت نقش آفرینی های آنلاین به نمایش گذاشته بود و Darkness Reborn نیز ادامه موفقیت های آن در ساخت این سبک بازی ها محسوب می شود.

screen520x924

گرافیک عالی و گیم پلی درگیر کننده دو عاملی هستند که باعث می شوند هیچ گاه از بازی در دنیای Darkness Reborn خسته و دلزده نشوید. مثل بقیه بازی های نقش آفرینی در این بازی هم باید برای خود قهرمانی بسازید و با پیروزی در مبارزات آنلاین به لول های بالاتر برسید. وقتی که لول شما بالاتر رفت، حالا قادرید قهرمانتان را به هزاران آیتم مختلف مثل شمشیرهای جدید و جادوهای قوی تر مجهز کنید.

مبارزات در این بازی به صورت سه به سه بوده و ضمنا کنترل آن هم برای صفحات لمسی موبایل و تبلت بهینه سازی شده است. Darkness Reborn به رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و از بهترین نقش آفرینی های آنلاینی است که این روزها می توانید در گجت های هوشمندتان تجربه کنید.

Darkness Reborns

Darkness Reborns

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.8 / 49.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • esfany
    esfany | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    this item is not available in your country

  • دانیال
    دانیال | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    من که چیزی کاسب نشدم :-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی