ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار و ارقامی در رابطه با کاربران اپلیکیشن دیجیاتو

نزدیک به ۱۰ روز پیش برای اولین بار اپلیکیشن اندروید دیجیاتو را به شما معرفی کردیم. این برنامه که با هدف دسترسی آسان تر به مطالب دیجیاتو ساخته شده بود، در همین مدت اندک با ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ آذر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

نزدیک به ۱۰ روز پیش برای اولین بار اپلیکیشن اندروید دیجیاتو را به شما معرفی کردیم. این برنامه که با هدف دسترسی آسان تر به مطالب دیجیاتو ساخته شده بود، در همین مدت اندک با استقبال گسترده شما مواجه شد و توانست امتیازات بالایی را در کافه بازار و گوگل پلی به خود اختصاص دهد.

آماری که در این مدت در رابطه با این اپلیکیشن ایجاد شده، حکایت های جالبی را همراه خود دارد. اگر دوست دارید بدانید محبوب ترین موبایل در میان کاربران دیجیاتو محصول کدام شرکت بوده و یا کدام نسخه اندروید از گستردگی بیشتری میان کاربران برخوردار بوده، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  قبل از هر چیز به پراکندگی نسخه های اندروید در میان کاربران می پردازیم. همانطور که در جدول بالا نیز می توانید مشاهده کنید اندروید کیت کت با اختلاف بسیاری از دیگر نسخه ها پیشی گرفته است. نکته جالبی که در این آمار خود نمایی می کند تعداد اندک دستگاه های مجهز به اندروید آب نبات چوبی است. موضوعی که مشکل گوگل در توزیع سریع نسخه های جدید را به خوبی نمای می دهد.

 

اما جذاب ترین آماری که می توان در رابطه با اپلیکیشن دیجیاتو ارائه داد، تنوع محصولاتی است که کاربران مشغول استفاده از آن ها هستند. بر اساس آمار بدست آمده، مطابق انتظار سامسونگ در رتبه اول قرار دارد. نکته جالب این جدول اما می تواند قرار گیری Huawei در جایگاه دوم باشد. موضوعی که نشان می دهد این برند چینی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب محصولاتش، توانسته اعتماد کاربران ایرانی را به خود جلب کند.

  در مقطع بعدی اگر بخواهیم محصولات سامسونگ را به صورت اختصاصی مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که فبلت این شرکت از بیشترین آمار در میان سایر دستگاه ها برخوردار است. این موضوع نشان می دهد که نمایشگر بزرگ این محصول می تواند انتخاب خوبی برای مطالعه باشد. نکته جالب دیگری که در مورد موبایل های سامسونگ وجود دارد، عقب ماندن گلکسی اس ۵ در مقایسه با نسل قبلی خود است. این آمار دقیقا با گزارش های جهانی از فروش سامسونگ نیز مطابقت دارد. همانطور که احتمالا می دانید سامسونگ هرگز موفق نشد تا موفقیت گلکسی اس ۴ را یکبار دیگر با گلکسی اس ۵ تجربه نماید.

 

و در نهایت مرور آمار سونی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در بازار موبایل ایران نیز خالی از لطف نیست. بسیاری از کارشناسان سونی را بابت عرضه پرچمداران در بازه زمانی ۶ ماهه مورد انتقاد قرار می دهند، اما آمار نشان می دهد که کاربران از هر دو پرچمدار اخیر این شرکت استقبال کافی را به عمل آورده اند. همچنین استقبال از Xperia SP نیز به عنوان یکی از میان رده های قدیمی سونی، نکته جالبی است که در آمار این شرکت به چشم می خورد.

اگر هنوز اپلیکیشن دیجیاتو برای اندروید را دانلود نکرده اید، از شما دعوت می کنیم تا این برنامه را از کافه بازار و یا گوگل پلی دریافت و نصب نمایید. بی شک بازخورد های شما در رابطه با این اپلیکیشن، ما را در راه بهبود آن یاری خواهد کرد.

دیجیاتو

دیجیاتو

سازنده: دیجیاتو قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (81 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    قابل توجه ویندوزیها اپلیکیشن دیجیاتو را در استور جستجو کنید(بفارسی)بلافاصله نمایش میده نصب کنید حالش را ببرید.

  • iGraph
    iGraph | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    واسه iOS چی؟

    اگر بخواید من میتونم به همراه دوستم اپلیکیشن نسخه iOS رو درست کنیم :)

    در صورت لزوم از طریق ایمیل در ارتباط باشید :)

  • ID INSTA:MMR.KING
    ID INSTA:MMR.KING | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    Xperia sp:-)

  • کیلوبایت
    کیلوبایت | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    SP :) :) :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی