ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپاد کلاسیک در حال حاضر گران ترین پخش کننده موسیقی اپل است

همانطور که احتمالا بدانید، اپل چند ماه پیش تولید آیپاد کلاسیک خود را متوقف کرد. در همان زمان بسیاری از طرفداران اپل نسبت به این خبر واکنش منفی نشان دادند و این محصول به سرعت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

همانطور که احتمالا بدانید، اپل چند ماه پیش تولید آیپاد کلاسیک خود را متوقف کرد. در همان زمان بسیاری از طرفداران اپل نسبت به این خبر واکنش منفی نشان دادند و این محصول به سرعت تبدیل به یک کالای کم یاب شد.

عدم عرضه و از طرفی تقاضای بالا باعث شده که این محصول قدیمی اپل، تا ۱۰۰۰ دلار هم به فروش برسد که رقمی بسیار بالاتر از قیمت واقعی آن است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

روزنامه گاردین اشاره می کند که در انگلیس، آیپاد کلاسیک با قیمت ۶۷۰ یورو فروخته می شود. این افزایش قیمت پیش از این سابقه نداشته، در حالی که هم اکنون شما برای داشتن یک آیپاد کلاسیک، باید حداقل ۴۹۰ دلار در آمازون پرداخت کنید. در حالی که این رقم نزدیک به ۲ برابر قیمت اصلی، یعنی ۲۴۹ دلار است.

اوضاع در وب سایت eBay هم آنچنان بهتر نیست و آیپاد کلاسیک با قیمت ۷۵۰ دلار فروخته می شود. حتی نمونه های دست دوم این محصول هم به قیمت ۵۰۰ دلار رسیده اند. حتی خبر رسیده که فردی برای داشتن یک نمونه خاص U2 Edition از آیپاد کلاسیک مبلغ ۹۰٫۰۰۰ دلار پرداخت کرده است.

احتمالا دلیل جذابیت آیپاد کلاسیک، علاوه بر چرخنده جالب به روی دستگاه، فضای بسیار خوب این محصول است. آخرین نسخه آیپاد کلاسیک۱۶۰ گیگابایت فضای داخلی دارد که به شما امکان ذخیره تعداد بسیار زیادی موسیقی را در آن می دهد. لازم به ذکر است، نسل پنجم آیپاد تاچ ۶۴ گیگابایت فضای داخلی دارد.

شما می توانید ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی با آیفون و پرداخت هزینه ۸۵۰ دلار در اختیار داشته باشید که البته بسیاری از مردم ترجیح می دهند که پخش کننده موسیقی جداگانه در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    عه ما یه دونه فیکش رو قدیما داشتیم
    پیداش کنم بفروشم :}

  • شهریار
    شهریار | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    حتی خبر رسیده که فردی برای داشتن یک نمونه خاص U2 Edition از آیپاد کلاسیک مبلغ ۹۰٫۰۰۰ دلار پرداخت کرده است

    من فک کردم فقط تو ایران دیوونه داریم :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی