ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده در سبک مزرعه داری

اولین باری که پس از زندگی طولانی مدت شهری به زندگی در روستا و زمین های کشاورزی علاقه مند شدم باز می گردد به زمان پلی استیشن 1 و بازی Harvest Moon. این عنوان خیلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

اولین باری که پس از زندگی طولانی مدت شهری به زندگی در روستا و زمین های کشاورزی علاقه مند شدم باز می گردد به زمان پلی استیشن 1 و بازی Harvest Moon. این عنوان خیلی زود میان کاربران ایرانی رواج یافت و در مدت زمانی اندک محبوبیتی بالا پیدا کرد.

Harvest Moon نمونه ای از دیدگاه بازی سازان شرقی به مقوله بازی سازی بود و در کمال تعجب ایرانی ها به آن علاقه بالایی پیدا کردند. این موضوع ادامه پیدا کرد و زمان ظهور بازی های موبایل قوت گرفت.

بسیاری از بازی سازان مستقل سعی داشتند نمونه ای از بازی های سبک مزرعه داری را در قالب سیستم عامل های موبایل پیاده کنند، برخی موفق بودند و برخی دیگر خیر.

در ادامه مطلب چند نمونه از بازی های موفق این سبک را آورده ایم که می توانید به رایگان امتحانشان کنید.

Hay Day

1

استودیو SuperCell عمده شهرت خود را مدیون بازی پرطرفدار Clash of Clans است. اما Hay Day یک بازی متفاوت است که نه خشونتی در آن دیده می شود و نه حمله ای صورت می گیرد. در این بازی همه در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی می کنند، محصولات را رشد می دهند و در بازار می فروشند تا زندگی رنگارنگ و جذابی داشته باشند. در Hay Day همه چیز شیرین و جذاب است، اگر به این سبک علاقه دارید، سوپرسل یکی از باکیفیت ترین ها را تولید کرده.

Hay Day

Hay Day

سازنده: Supercell قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 68.7 مگابایت زبان:

Old MacDonald Pet Farm

2

در این بازی دخالت انسانی در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد. حیوانات کار خود را انجام می دهند و قسمت خشونت آمیز مزرعه داری در این عنوان دیده نمی شود. تمامی موجودات مزرعه به خوبی و خوشی کنار یکدیگر به فعالیت و تعامل می پردازند تا زندگی در بهترین حالت خود جریان داشته باشد.

Old MacDonald Pet Farm

Old MacDonald Pet Farm

سازنده: Pretty Pet Co قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 31 مگابایت زبان:

Farmdale

3

اغلب بازی هایی که در این سبک هستند ظاهری مشابه به یکدیگر دارند. رنگ بندی های شاد و براق و القای حس بودن در مزرعه و خنکای باد، از اولویت های هر طراحی است که ساخت بازی در این سبک را بر عهده دارد. Farmdale شما را در تاریخ به عقب می برد، جایی که خبری از تراکتور و ماشین های پیشرفته نیست و همه چیز با آنچه که امروز می بینیم متفاوت است.

Farmdale

Farmdale

سازنده: Game Garden LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 81.8 مگابایت زبان:

Let's Farm

4

اگر از انجام بازی Hay Day لذت برده اید و می خواهید بازی جدیدی اما با سبک گرافیکی مشابه امتحان کنید، Let's Farm بهترین عنوانی است که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم. البته با وجود رایگان بودن این بازی، پرداخت های درون برنامه ای کمرشکنی وجود دارد که رقم شان از 1 دلار شروع شده و به 100 دلار هم حتی می رسد. Let's Farm چیز جدیدی نسبت به باقی بازی ها ندارد و صرفا جهت ایجاد تنوع می تواند دلپذیر و جذاب باشد.

Let's Farm

Let's Farm

سازنده: playday-games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 46.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • mohsenzaki
    mohsenzaki | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

    همه بازیها هر کدوم جذابیت خاص خودش رو داره و هر کسی بازی رو مدتی باهاش سرگرم بوده همون رو دوست داره ولی از نظر گرافیک hey day بی نظیر هست و تقریبا بهتر عمل کرده ولی بزرگترین عیب اون محدودیت خرید زمین ظرفیت سیلو و انباره که باید تعدادی وسیله جمع کنی مثلا چوب میخ چسب که برای آپدیت سیلو میخوای ؛ که چوب و چسب میده بهت ولی میخ رو خیلی کم مثل جریان همون تشتک های زم زم هست که همه کلمات بود به جز زم زم الان این بازی تمام وسیله ها رو بهت میده بجز چند مورد که مجبور میکنه خرید درون برنامه ای داشته باشی چیزی که برای ما کاربران ایرانی یک ضد حال هست ولی برای بقیه کاربران قیمت ها ناچیز هستند و همیشه دربی ها رو میبرن

  • aminaldin islami
    aminaldin islami | ۲۹ تیر ۱۳۹۷

    هعععی هاروست موون
    ولی به نظر من اینا فقط مزرعه داری بودن و هیچ کدوم در سبک هاروست مون نبودن که بخوایم بازی کنیم.

  • حامد
    حامد | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    سلام منHAY DAY بازی میکنم تو مدت کم فعمیدم چطور میشه چوب پیچ چسب میخ تبر اره وبقیه چیزها رو راحت بدست اورد سریع پیشرفت کرد اگر کسی خواست بدونه بیاد کلنIRAN LEGAND

  • نواا
    نواا | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    چطور مي شه تو بازي هي دي تو دربي ها نبود؟

  • زینب
    زینب | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    میشه بگید چطورمیتونم توی بازی کسیو به گروه خودمون دعوت کنم؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی