میزان درآمد بازی های دیجیتالی در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری از مرز 1 میلیارد دلار گذشت

براساس اطلاعات ارائه شده توسط موسسه تحقیقاتی SuperData، در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری که رسمی سالانه در غرب است، میزان فروش بازی های ویدیویی به صورت دیجیتالی از مرز 1 میلیارد دلار گذشت و رکوردی جدید به ثبت رساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با مقایسه آمار امسال و سال گذشته، سوپر دیتا به این نتیجه رسیده که مشتریان در بازه زمانی عید شکرگزاری، 23 درصد بیشتر و پی سی گیمرها در روز جمعه سیاه تقریبا 100 درصد بیشتر خرید کرده اند.

یکی از دلایل اصلی افزایش فروش، تخفیف های بسیار بزرگ روی سخت افزارها بوده. شما در این دو روز می توانید با قیمت های بسیار پایین، صاحب تلفن های همراه و کنسول های بازی شوید، بنابراین مایل خواهید بود که اندکی هم نرم افزار تهیه کنید و به شکرانه یک سال خوب، چه بهتر از چند بازی دیجیتالی؟

فروش دیجیتالی ماه نوامبر 64 میلیون دلار برآورد شده و فروش DLC روی کنسول نسبت به سال گذشته با 30 درصد رشد رو به رو بوده.

این شرکت می گوید فروش سالانه DLC کنسولی بیش از 603 میلیون دلار در سال آینده برآورد شده.

هنوز هیچ یک از شرکت های سونی و مایکروسافت در رابطه با جمعه سیاه آماری منتشر نکرده اند اما اغلب تحلیل گران، مایکروسافت را برنده این روز خطاب کرده اند. بعید به نظر می رسد که در همین یک روز مایکروسافت بتواند فاصله خود را با سونی در زمینه فروش کنسول به حداقل رسانده باشد اما ماه نوامبر و دسامبر شروع خوبی برای ردموندی ها هستند.

منبع:
VG247

مطالب مرتبط

فروش بازی های دیجیتالی طی سال گذشته در انگلستان بیشتر از نسخه های فیزیکی بوده است

طبق گزارش منتشر شده از سوی Entertainment Retailers Association، فروش بازی های فیزیکی در سال ۲۰۱۶ به طور کلی زیر سایه فروش آثار دیجیتالی قرار گرفته است. به گفته این انجمن، ۵۸ درصد از کل فروش بازی های ویدیویی به محصولات دیجیتالی اختصاص یافته است. ERA انجمنی است که بازار محصولات سرگرمی بریتانیا را اعم از محصولات... ادامه مطلب

قسمت اول سری فال اوت رایگان شد

به مناسبت بیست سالگی سری فال اوت، شما می توانید به صورت رایگان، قسمت اول این سری را تهیه کنید. اولین قسمت از سری فال اوت 20 سال پیش در چنین روزی عرضه شد. با وجود این که گیم پلی قسمت اول بازی، با دوربین ایزومتریک معروش، با سایر نسخه های این سری متفاوت است، اما... ادامه مطلب

سرنوشتی عجیب در انتظار جعبه مجهول؛ مایکروسافت چه در سر دارد؟

مهم نیست که چگونه این واقعیت را به خود بقبولانید و چگونه برای خودتان تفسیرش کنید، واضح است که مایکروسافت رقابت این نسل از کنسول های بازی را به سونی باخته. هر دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در نوامبر سال 2013 به بازار عرضه شدند. از آن زمان تاکنون، سونی 36 میلیون... ادامه مطلب

نامزدهای جوایز Steam Awards 2017 مشخص شدند

استیم امروزه به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم های دیجیتالی شناخته می شود و از همین سو، برگزاری مراسمی با محوریت این پلتفرم، چندان عجیب به نظر نمی رسد. با نزدیک شدن به روزهای واپسین سال 2017 میلادی، برگزار کنندگان این مراسم از نامزدهای بخش های مختلف Steam Awards 2017، رونمایی کردند. بخش Choices Matter این بخش... ادامه مطلب

پاسخ خشمگینانه خالق آکیلس ریفت به گزارش های کاهش فروش این هدست واقعیت مجازی

خالق هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت، اخیراً پاسخی خشمگینانه به گزارش های مربوط به فروش ضعیف این دستگاه داده که براساس آمارهای پلتفرم استیم (بزرگ ترین جامعه گیمینگ حال حاضر) به دست آمده است. در این گزارش ها گفته شده که دو هدست واقعیت مجازی پریمیوم آکیلس ریفت و HTC Vive با مشکلات جدی مواجه... ادامه مطلب

چه میزان از بازی های «دسترسی زودهنگام» استیم به نسخه نهایی خود می رسند؟

با وجود رشد هزینه های ساخت بازی های ویدیویی، تولیدکنندگان در سال های گذشته روش های گوناگونی را برای کاهش شکست پروژه امتحان کرده اند. یکی از این راه حل ها Early Access یا دسترسی زودهنگام به بازی ها است. اما منظور از دسترسی زودهنگام چیست؟ با این روش آثاری که ساخت آنان تا مرحله قابل اجرا پیش... ادامه مطلب

نظرات ۵

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x