ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مجموعه ای از اپلیکیشن های اختصاصی MSN را برای اندروید و iOS عرضه کرد

مایکروسافت امروز تعدادی از اپلیکیشن های اختصاصی پورتال MSN را برای سیستم های عامل iOS و اندروید منتشر نمود. به دنبال طراحی جدید پورتال MSN که در ماه سپتامبر صورت گرفت، تعداد زیادی از اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

مایکروسافت امروز تعدادی از اپلیکیشن های اختصاصی پورتال MSN را برای سیستم های عامل iOS و اندروید منتشر نمود. به دنبال طراحی جدید پورتال MSN که در ماه سپتامبر صورت گرفت، تعداد زیادی از اپلیکیشن های اختصاصی این پورتال از جمله MSN News، Sports, Health & Fitness, Food and Drink و Money امروز در اختیار کاربران iOS و اندروید قرار گرفت.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن MSN Weather فعلا برای دستگاه های اندرویدی در دسترس قرار گرفته، با این حال طبق گفته مایکروسافت باید انتظار عرضه نسخه iOS آن را "در ماه های آینده" داشته باشیم. لازم به ذکر است که این مجموعه اپلیکیشن با گجت های مبتنی بر اندروید آمازون نیز سازگار است.

تمامی این اپلیکیشن ها از قابلیت همگام سازی بین پلتفرم های مختلف بهره می برند، بنابراین با استفاده از این امکان می توانید از آنها روی چندین سیستم عامل مختلف استفاده کنید.

عرضه این اپلیکیشن ها اقدام هوشمندانه ای از مایکروسافت محسوب می شود، چرا که این شرکت آمریکایی هنوز در حال یافتن راهی برای تحرک بخشی به سیستم عامل ویندوزفون است و این در حالی است که اندروید و iOS مدتها پیش از مایکروسافت به چنین چیزی دست پیدا کرده اند.

msnweather-220x354

عرضه این مجموعه اپلیکیشن برای پلتفرم های رقیب می تواند امیدهای مایکروسافت برای آشنایی کاربران سایر پلتفرم ها را با خدماتش افزایش دهد.

برای دانلود این مجموعه اپلیکیشن برای iOS و گجت های اندرویدی تان می توانید به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • 1person
    1person | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    بابا مایکروسافت جای اینکارا بیا به ویندوزفون بچسب!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی