ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت ناشر Rise of the Tomb Raider برای خانواده اکس باکس خواهد بود

مایکروسافت در گیمزکام 2014 از Rishe of the Tomb Raider برای اکس باکس وان و اکس باکس 360 پرده برداشت. پس از این نمایش گفتگوهای متعددی پیرامون مدل قرارداد مایکروسافت و اسکوئر انیکس، دارنده و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ آذر ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۰

مایکروسافت در گیمزکام 2014 از Rishe of the Tomb Raider برای اکس باکس وان و اکس باکس 360 پرده برداشت. پس از این نمایش گفتگوهای متعددی پیرامون مدل قرارداد مایکروسافت و اسکوئر انیکس، دارنده و صاحب بازی توم ریدر، شکل گرفت و فیل اسپنسر هم از مدل قرار داد سخت به میان آورد.

اما آرون گرینبرگ، مسئول بازاریابی بخش اکس باکس، روز گذشته اعلام کرد که مایکروسافت ناشر این بازی برای کنسول هایش خواهد بود.

در ادامه مطلب بیشتر در رابطه با قرارداد مایکروسافت و اسکوئر انیکس می خوانیم.

مایکروسافت در پاسخ به نامه وبسایت گیم اینفورمر در رابطه با شفاف سازی بیشتر اینگونه گفت:

برای شفاف سازی بیشتر در ارتباط با توئیت آرون گرینبرگ، بله، مایکروسافت Rise of the Tomb Raider را روی اکس باکس منتشر خواهد کرد. مشابه قرار دادی که ما با کپکام روی Dead Rising 3، با هارمونیکس روی Dance Central داشتیم، ما شگفت زده ایم که این بار با تیم فوق العاده در کریستال داینامیک همکاری کنیم و Rise of the Tomb Raider را در تعطیلات زمستانی 2015 انحصارا برای اکس باکس منتشر کنیم. هر دو تیم ما و جامعه اکس باکس، طرفداران بزرگ فرنچایز هستند و نمی توانیم صبر کنیم تا در آینده موارد بیشتری در مورد بازی را با شما به اشتراک بگذاریم.

Dead Rising 3 بعدها باری پی سی منتشر شد، البته این بازی تاکنون برای پلی استیشن 4 نمایش داده نشده. Dance Central هم به سبب نیازمندی اش به کینکت در انحصار اکس باکس وان و اکس باکس 360 باقی مانده و مشخص نیست که چرا نامی از بازی در این میان برده شده.

اما یکی از نمایندگان اسکوئر انیکس هم به سوال گیم اینفورمر پاسخ داد:

 بله، مایکروسافت Rise of the Tomb Raider را روی اکس باکس منتشر خواهد کرد. مایکروسافت همیشه پتانسیل بالایی را در Tomb Raider می دیده و آن ها در تمام مدت توسعه و در مواردی چون بازاریابی و عرضه، از بازی حمایت می کنند که ما معتقدیم قدمی خواهد بود در ادامه ساخت Tomb Raider به عنوان یکی از بزرگترین های گیمینگ.

مدتی بعد، یک اعلامیه دیگر از سوی اسکوئر انیکس منتشر شد:

 همکاری ما با مایکروسافت روی Rise of the Tomb Raider مدت زمانی دارد ولی ما در حال حاضر پیرامون جزئیات آن صحبت نمی کنیم و تمام تمرکزمان روی همکاری برای ارائه یک بازی عالی روی اکس باکس وان و اکس باکس 360 است.

با توجه به اینکه مایکروسافت روی تعطیلات 2015 پافشاری زیادی دارد، انتظار می رود که چند ماه بعد و در سال 2016، کاربران پلی استیشن و پی سی بتوانند از این بازی لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Ag
    Ag | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    منتظر بهار 2015 هستم تا ببینم ماکروسافت چه انحصاری هایی رو میکنه ...
    تو ف فروش داره خودشو نزدیک میکنه به سونی ....
    اما تو انحصاری از لحاظ تعداد و تا حدی هم کیفیت هنوز فاصله داره... مثلا هنوز یه اکشن ادونچر انحصاری نداره که خیلی بده ، امیدوارم چندتا آی پی جدید عالی واسش معرفی بشه تا طرفدارای وفادارشو نا امید نکنه.

    در تعجبم که ماکروسافتی که میره 2 میلیارد دلار پول میده واسه خالق ماینکرافت ( استودیو موهاجونگ) چرا 2 تا استودیو فرست پارتی دیگه به خودش اضافه نمیکنه تا 2 تا با یه تیم عالی و س مایه گذاری بالا دو تا آی پی انحصاری خفن بده بیرون ...

  • Ag
    Ag | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    آقا بیایم این لارا و نیتن رو با هم عقد کنیم ، کامل بشن ، واسه همه پلتفورم ها بیان ، اینقدر دعوا نباشه ...

    به همم میان...

  • A.R.T
    A.R.T | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    منتظرشم رو ۳۶۰
    و منتظر پولم برا خرید وان :(

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    اره داداش تو راست می گی ولی دقت کردی بیشترین داده ها با اینترنت اکسپلورر هستش ببین لطفا شما اپلی ها جک نگید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی