ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دعوتنامه های رویداد معرفی رسمی ویندوز ۱۰ را ارسال کرد

مایکروسافت دعوتنامه های رویداد مربوط به ویندوز ۱۰ را که ۲۱ ژانویه در دفتر مرکزی این شرکت در ردموند برگزار خواهد شد، ارسال کرده است. در این دعوتنامه که برای اصحاب رسانه ارسال شده آمده: ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت دعوتنامه های رویداد مربوط به ویندوز ۱۰ را که ۲۱ ژانویه در دفتر مرکزی این شرکت در ردموند برگزار خواهد شد، ارسال کرده است.

در این دعوتنامه که برای اصحاب رسانه ارسال شده آمده: «با ما ملحق شوید تا از فصل بعدی ویندوز ۱۰ بشنوید.» این مراسم ساعت ۹ صبح ۲۱ ژانویه به وقت محلی برگزار می شود.

اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت حدود دو ماه پیش از نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ پرده برداری کرد و سپس نسخه ای از آن را به عموم عرضه کرد. در این نسخه تازه امکانات تازه ای اضافه شده و برخی قابلیت های جدید دیده می شوند. کلید استارت دوباره به این ویندوز بازگشته و منوی آن نیز از کاشی های ویندوز پشتیبانی می کنند. در این به روز رسانی همچنین از برخی قابلیت ها مانند امکان Mission Control که در مک وجود دارد الهام گرفته شده است.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر در خصوص این نسخه از ویندوز و همچنین دانلود و آزمایش یک نسخه از آن به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    نظر من اينه كه سيستم عامل ها زياد با هم تفاوت ندارن هر چي ميخواد باشه مك باشه ويندوز باشه و... تفاوت ها شون فقط تو اينه كه يه شركت بتونه توسعه دهند ي بيشتري جذب كنه اون وقت كار برا مجبورن اون رو انتخاب كنن و گرنه يه سيستم عامل كه يه برنامه رو نداره دليل بر ناتواني نداشتن اون برنامه نيست ، دليل اينه كه توسعه دهندش نمي خواد يا نمي تونه (چون خرجش يا دانش كد نويسش رو نداره) براي اون سيستم عامل برنامشو بده ، همين . همشون يكين فقط تو اين بين يه ذره رابط كاربري هاشون متفاوته . و يه انتقاد بكنم از ويندوز فون مايكروسافت بار ها گفتم اينبارم ميگم اصلا رابط كاربريش انساني نيست ، اي او اس و اندرويد كاملا رابط كاربريشون ساده و با طراحي آيكون هاي رنگي و شكل دار هستش چيزي كه كاشي ها مايكروسافت نداره به خاطر همينه انتخاب منو تو ويندوزفون انقدر براي اونايي كه تازه دارن باهاش كار مي كنن سخته . بعدا براشون سخت تر هم ميشه اگه قبلا با اي او اس يا اندرويد كار كرده باشن. من خودم يه شش ماهي با ويندوز فون بودم كاري به سرعت گوشي ندارم خدايي خوب بود ولي رابط كاربريش صد در صد شكست خوردس ، درسته بايد منحصر به فرد باشه اما كارايي نبايد فدا شه ، كه شده .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی