ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب در حال آزمایش قابلیت ایجاد تصویر متحرک GIF از ویدئوها است

به نظر می آید یوتوب در حال تست کردن قابلیت جدیدی است و قصد دارد در آینده ای نزدیک آن را به منوی به اشتراک گذاری (Share) موجود در زیر ویدئوهایش بیافزاید. بر همین اساس ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

به نظر می آید یوتوب در حال تست کردن قابلیت جدیدی است و قصد دارد در آینده ای نزدیک آن را به منوی به اشتراک گذاری (Share) موجود در زیر ویدئوهایش بیافزاید. بر همین اساس اخیراً گفته شده است در برخی از کانال های موجود بر روی این وب سایت در منوی Share زیرین ویدئوها در کنار گزینه های معمول ایمیل کردن لینک ویدئو به دیگران، به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، Embed کردن ویدئو در سایر وب سایت ها گزینه ی جدیدی با عنوان GIF اضافه شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با استفاده از گزینه ی یاد شده کاربران قادر خواهند بود فایل های تصویری متحرک با فرمت GIF از ویدئوهای مورد نظر خود پدید بیاورند. از آنجایی که گوگل این امکان را هنوز به صورت رسمی معرفی نکرده احتمال می رود که کمپانی مذکور فعلاً در حال آزمایش و تکمیل کردن آن باشد یا اینکه قصد دارد آن را بسیار آرام و اندک اندک به کاربران عرضه نماید.

تحت قابلیت جدید، برای ساخت یک فایل تصویری متحرک GIF از یک ویدئو کافیست، ابتدا گزینه ای که با نام همین فرمت در نظر گرفته شده را در زیر ویدئو انتخاب نموده و سپس یک نقطه شروع و یک نقطه پایان را مشخص کرده و متنی را نیز وارد کنید. GIF مورد نظر شما بلافاصله بر مبنای بازه ی زمانی تعیین شده از ویدئو تولید گشته و متن دلخواهتان هم در بالا یا پائین آن نمایش داده می شود.

فایل تهیه شده را می توانید بسیار ساده از طریق ایمیل و یا ابزارهای پیغام رسان به اشتراک گذاشته یا آن را در وب سایت خود Embed نمایید. احتمالاً با عرضه ی نهایی این قابلیت به عموم شاهد سیلی از تصاویر متحرک GIF‌ در شبکه های اجتماعی و همینطور وب سایت های مختلف خواهیم بود، زیرا بر اساس آنچه از شواهد پیداست قابلیت ارائه شده از جانب یوتوب تولید تصاویر مورد بحث را به مراتب ساده تر از همیشه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • AVXA
    AVXA | ۲۲ آذر ۱۳۹۳

    این خوبه اگه اجرا بشه

    جدیداً که یه چیزی فعال کرده به عنوان پخس خودکار ویدیو پیشنهادی به صورت خودکار که یکی دو روز اولی خلیل بد بود برای این که یه دکمه خاموش روشن داره و به صورت خود کار روشن بود و همن که اون تموم می شد در جا بعدی اجرا می شد ولی الان خاموشه و اگه خودت طالب دیدن ویدیو بعدی باشید میتونید روشن اش کنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی