ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آبان نیرو
تکنولوژی

انتقال تکنولوژی UPS سه فاز از خارج به ایران

شرکت آبان نیرو نماینده رسمی دو برند تایوانی و اسپانیایی UPS قصد دارد فناوری UPS سه فاز را از خارج به داخل کشور وارد نماید. به گفته مدیرعامل این مجموعه، برای نخستین بار است كه ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

شرکت آبان نیرو نماینده رسمی دو برند تایوانی و اسپانیایی UPS قصد دارد فناوری UPS سه فاز را از خارج به داخل کشور وارد نماید.

به گفته مدیرعامل این مجموعه، برای نخستین بار است که شرکتی اقدام به انتقال تکنولو‍ژی برای تولید UPS های سه فاز می کند و امیدواریم بتوانیم خط تولید این محصولات را در داخل کشور راه اندازی کنیم.

حسین زاده اظهار کرد: تولید داخلی باید به لحاظ کیفیت برابر یا برتر از نوع خارجی بوده و با قیمت تمام شده کمتر یا مشابه محصول خارجی باشد. عدم رعایت این دو موضوع، اساسا تولید هر محصولی صرفا به منزله هدر رفتن منابع انرژی و از بین رفتن ثروت ملی خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی افزود: بنابراین برای برون رفت از این چالش، باید اجازه تولید و انتقال تکنولوژی به صنایعی داده شود که به افزایش تولید ناخالص ملی و توسعه ثروت ملی کمک کنند و نهایتا توانایی صادرات داشته باشند، در غیر این صورت پنهان شدن پشت شعار حمایت از تولید داخل صرفا هیچ کمکی در دراز مدت به کشور نخواهد کرد.

کیوان حسین زاده گفت: توجه و حمایت از تولید صحیح داخلی بسیار مهم است. طی دهه اخیر، کشور همسایه ترکیه توانسته ضمن تولید و صادرات محصولات یاد شده، میزان قابل توجهی از بازار منطقه و جهان را به خود اختصاص دهد و هم اکنون به 63 کشور جهان UPS صادر می کند.

مدیرعامل این شرکت صنعتی و تجاری در مورد راه اندازی کارخانه تولید UPS توضیح داد: برای راه اندازی فاز اول، از تابستان ، برنامه ریزی و مقدمات کار را آغاز کردیم و بنا داریم تا پایان سال، بخش های مختلف اعم از خط تولید، تعمیرات، خدمات پس از فروش و تحقیق و توسعه را به این محل منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: کشورمان سال هاست که به این فناوری نیاز دارد و امیدواریم با اجرای این پروژه، ایران به صورت توسعه یافته در جمع صاحبان تکنولوژی تولید UPS های سه فاز قرار گیرد.

حسین زاده با اشاره به شعار «همیشه انرژی پایدار» گفت: مشتری رمز بقای ما بوده و برای پایداری انرژی مورد نیاز آنها تلاش می کنیم. به زودی محصولات نوین خود را با فناوری جدید به بازار عرضه خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • pouria_enjineer
    pouria_enjineer | ۲۴ آذر ۱۳۹۳

    سلام ups اساسا به برق اضطراری میگن یعنی وقتی برق رفت به وسیله حسگر برق باتری یا موتور برق الکتریسه رو به شبکه خانگی یا ساختمان اداری منتقل میکنه حالا ups سه فاز احتمالا برای تزریق برق به شبکه ی محلی مسکونی یا برای کارخانجات موقع قطعی برقه که مانع از توقف کسب و کار میشه

  • مهمان
    مهمان | ۲۴ آذر ۱۳۹۳

    UPS همونطور که آقا شهریار گفتن دستگاهیه با باتری داخلی که برق رو ذخیره می کنه و در مواقع اضطراری مثل زمان قطع شدن برق ، بلافاصله جریان برق رو رو خطی که بهش متصل شده تامین می کنه و نمیذاره دستگاههایی که به اون متصلند از کار بیفتند . منتها فعلا تو ایران همه UPS های تولید داخل ، نهایتا توانایی ارائه برق 2 فاز رو دارن . UPS سه فاز توانایی ذخیره و ارائه برق 3 فاز رو داره که واسه مصارف صنعتی به درد میخوره .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی