ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

دو تصویر از وان پلاس وان مینی لو رفت

کمتر کسی است که کمپانی وان پلاس و اولین محصولش که با نام "وان" معرفی شد را نشناسد. اگر نام این تلفن همراه هوشمند را نشنیده اید پیشنهاد می کنیم "بررسی OnePlus One" را مطالعه ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۱

کمتر کسی است که کمپانی وان پلاس و اولین محصولش که با نام "وان" معرفی شد را نشناسد. اگر نام این تلفن همراه هوشمند را نشنیده اید پیشنهاد می کنیم "بررسی OnePlus One" را مطالعه فرمایید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

حال، دو تصویر از تلفن همراه هوشمندی لو رفته که حدس زده می شود نسخه مینی وان پلاس وان باشد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در تصویری که منتشر شده دیده می شود که یک محصول ۵ اینچی با شکل و شمایل وان پلاس وان عرضه خواهد شد. اما در تصویر اول نتایج تست AnTuTu وجود دارد که در آن اطلاعات نسبتا خوبی از سخت افزار این دستگاه را نشان می دهد.

OnePlus-One-Mini

بنا به آن اطلاعات محصول احتمالی وان پلاس، از پردازنده اسنپدرگن ۶۱۵ بهره می برد و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و عقب آن قرار دارد. سیستم عامل هم اندروید ۴.۴.۴ کیت کت است. از نظر ظاهری آنچنان تفاوتی با وان پلاس وان دیده نمی شود اما در تصویر دوم می بینیم که بدنه پشت دستگاه جنس پلاستیک پیدا کرده است. بنا به منبع منتشر کننده تصاویر، وان پلاس وان مینی در سال ۲۰۱۵ و با قیمت ۲۴۵ دلار عرضه می شود.

از طرفی شنیده ها حاکی از آن است که محصول دوم این کمپانی با نام احتمالی OnePlus Two در دسامبر امسال و با سخت افزاری در خور یک محصول رده بالا معرفی می شود. شایعه شده که این محصول از پردازنده کوالکام اسنپدرگن ۸۱۰، ۵.۵ اینچ نمایشگر ۱۴۴۰پی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    با سلام به بنظر بنده شرکت وان پلاس از اندسته شرکتهائی است که اینده درخشانی در انتظارش است گوشیهائی که بیرون داده از زبان طراحی ساده لیکن جذاب برخوداراست وطرفداران بسیاری را به طرف خودش سوق میدهد قول میدم در اینده نزدیک پیشرفتهای چشمگیر خواهد داشت.

  • Enasiri
    Enasiri | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    وان پلاس با اینکه تا حالا یه گوشی تولید کرده اما تونسته راه صد ساله را یکشبه بره.موقعیتی در حد شرکت های بزرگ پیدا کرد اونم با یک گوشی البته به لطف رام سایانوژن و قیمت عالی در کنار کیفیت خیره کننده.چیزه دیگه ای نموند که بگم.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    من برندهای چینی رو دوس دارم و وان پلاس رو خیلی خیلی بیشتر بین برندهای چینی فقط از هواوی خوشم نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی