ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییرات جدید در بخش فروشگاه ویندوز ۱۰

با ارائه نسخه Build 9901 ویندوز ۱۰ از سوی مایکروسافت یکی از مواردی که در این نسخه لو رفته تغییر داشته اپلیکیشن جدید فروشگاه این سیستم عامل است که البته فعلا به صورت آزمایشی ارائه ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۰

با ارائه نسخه Build 9901 ویندوز ۱۰ از سوی مایکروسافت یکی از مواردی که در این نسخه لو رفته تغییر داشته اپلیکیشن جدید فروشگاه این سیستم عامل است که البته فعلا به صورت آزمایشی ارائه شده.

فروشگاه نرم افزاری ویندوز که در حال حاضر هم با آن آشنایی داشته و از آن استفاده می نماییم، همچنان وجود دارد ولی در کنار آن نسخه ای آزمایشی از فروشگاه ویندوز هم به چشم می خورد که رابط کاربری جدیدی داشته و با موس و صفحه کلید تعامل بهتری دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

1

شما می توانید ظاهر جدید این فروشگاه را در تصویر بالا ببینید که انتقال به بخش های مختلف را بسیار آسان می کند. اما اگر متعجب شده اید که چرا این فروشگاه مملو از اپلیکیشن های مختلف نیست، باید مجددا به این نکته اشاره کنیم که این فروشگاه جدید یک نسخه اولیه است ولی بخش جستجو در آن به خوبی عمل می کند.

با عمودی شدن نمای فروشگاه -که برخلاف نمای افقی کنونی است- احساس بهتری را در هنگام کار برای کاربرانی که به صفحات وب خوی گرفته اند، به ارمغان می آورد. با وجود سرتیترهای بزرگ، خوانا و مکان مناسبی که برای تصاویر اپلیکیشن ها در نظر گرفته شده، بنظر می رسد کار تشخیص برای کاربران دسکتاپ راحت تر می گردد. علاوه بر این در فروشگاه جدید به محض یافتن اپلیکیشن ها شما را مجاب به نصب آنها می نماید.

2

در کنار این ظاهر جدید، تغییرات بیشتری هم دیده می شود و آن، وجود اپلیکیشن های ویندوز فون در این فروشگاه جدید است. در حال حاضر، امکان دارد این یک مشکل نرم افزاری باشد که این اپلیکیشن ها در فروشگاه جدید قابل مشاهده هستند یا ممکن است این موضوع به تغییری بزرگتر اشاره داشته باشد.

اگر این موارد صحت داشته باشند، شما قادر به اجرای اپلیکیشن های ویندوز فون در ویندوز ۱۰ خواهید بود. این مورد برای توسعه دهندگان می تواند یک مزیت بزرگ باشد، زیرا با ساختن یک اپلیکیشن برای ویندوز فون، قادر خواهند بود تا آن را برای طیف وسیع کاربران رایانه های خانگی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ هم عرضه نمایند. این موضوع با آنچه شرکت مایکروسافت در اولین بیانات خود در مورد ویندوز ۱۰ اعلام کرد همخوانی دارد.

باز هم تاکید می کنیم که موارد یاد شده به طور قطع تایید نمی شوند، زیرا فعلا در نسخه آزمایشی فروشگاه ویندوز می توان اپلیکیشن های ویندوز فون را یافت. اینکه در آینده این ویژگی چگونه پیش خواهد رفت، برای همه ما هیجان انگیز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    چشم امیدم به وینفون ۱۰ هستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی