ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند HTC Hima در سه رنگ متفاوت عرضه خواهد شد [شایعه]

تلفن هوشمند HTC One M8 به زودی یک ساله خواهد شد و این بدان معناست که کمی دیگر شاهد ارائه ی یک پرچمدار جانشین برای آن از جانب کمپانی تولید کننده ی تایوانیش خواهیم بود. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

تلفن هوشمند HTC One M8 به زودی یک ساله خواهد شد و این بدان معناست که کمی دیگر شاهد ارائه ی یک پرچمدار جانشین برای آن از جانب کمپانی تولید کننده ی تایوانیش خواهیم بود. در حالی که عده ی بسیاری انتظار داشتند محصول مورد بحث نام M9 را یدک بکشد در بین شایعاتی که پیش تر منتشر شد آمده بود که HTC اینبار در نامگذاری برترین پرچمدار آتی خود تجدید نظر کرده است.

گفته می شود جانشین M8 فعلا با اسم رمز HTC Hima شناخته می شود و به چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از سوی دیگر امروز @upleaks خبر داده این تلفن هوشمند جدید در همان ابتدای عرضه دارای سه رنگ، خاکستری، نقره ای و طلایی خواهد بود. این منبع همچنین تائید کرده که Hima نمایشگری ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P دارد و کلیه ی شایعات پیشین که در آنها گفته شده بود موبایل مذکور نمایشگر ۵.۲ یا ۵.۵ اینچی خواهد داشت را اشتباه خوانده است.

احتمال دارد HTC تلفن هوشمند Hima را در ماه مارس ۲۰۱۵ معرفی و عرضه نماید و البته برخی از منابع بر این باور هستند که این موبایل دارای یک نسخه ی تحت پلتفرم ویندوز فون و همینطور نسخه ی دیگری با عنوان Hima Ultar (که نمایشگری بزرگتری دارد) نیز خواهد بود.

اطلاعات ارائه شده از جانب @upleaks را نمی توان در حال حاضر رد و یا تائید کرد و فقط گذشت زمان است که صحت آنها را مشخص می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    : DIGIATO :

  • Saeid
    Saeid | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    بی صبرانه منتظرم ... خودشو میکشه بالا اچ تی سی با این گوشی
    کاش میتونست اولترا پیکسلو با مگاپیکسل بالا عرضه کنه
    حتی ۸ تش هم میتونه بقیه رو داغون کنه
    نیم درصد اگه بیست باشه و اواتراپیکسل !!! باید ب خدا پناه برد...
    منتظر آتش بازیتیم و البته سنس جدید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی