ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن 81 دلاری شیائومی
تکنولوژی

سقوط قیمت تا کجا؟ احتمال عرضه موبایل 80 دلاری از جانب شیائومی

اگرچه اسمارت فون های شیائومی برچسب قیمت بسیار وسوسه کننده ای در تقابل با سایر رقبای هم رده دارند، ولی سخت میتوان آن ها را یافت. این کمپانی که به نام اپل ِچین نیز شهرت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اگرچه اسمارت فون های شیائومی برچسب قیمت بسیار وسوسه کننده ای در تقابل با سایر رقبای هم رده دارند، ولی سخت میتوان آن ها را یافت. این کمپانی که به نام اپل ِچین نیز شهرت یافته در حال فتح قله های صنعت تلفن همراه است و در این تاخت و تاز بسیاری از برندهای محبوب و البته جهانی را در فروش، جا گذاشته و در این باور است که در طول  5 الی 10 سال آینده برترین فروشنده تلفن همراه خواهد بود.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این کمپانی خط تولید بسیار گسترده ای ندارد. در اوج، Mi 4 به عنوان پرچمدار ایستاده، در خط میانی Redmi Note و در انتهای این لیست Hongmi و یا Redmi 1s را می بینیم.

به نظر می رسد شرکت مذکور برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار در سال 2015 یک تلفن هوشمند اندرویدی بسیار خوش قیمت را در دست تهیه دارد. آنطور که از طرف یکی از سازندگان پنل این تلفن همراه چینی به نام BOE Technology شایع شده است، قیمت محصول مورد بحث به سختی به 81 دلار خواهد رسید. اخیرا این سازنده از تولیدات شارپ در پرچمدارش استفاده کرده با این حال AU Optronics تامین کننده پنل های صفحه نمایش برای میان رده های شیائومی است. از این رو به نظر می رسد BOE Technology می تواند برای ساخت صفحه نمایش تلفن های همراه اقتصادی، با کمپانی مذکور همکاری داشته باشد.

قبلا شایعانی در خصوص یک جانشین برای Redmi 1S شنیده شده بود و این تلفن نیز توانسته صلاحیت خود را در TENAA به دست بیاورد. آیا این تلفن همان جانشین است؟ این سوالیست که زمان به آن پاسخ خواهد داد.

Is-this-Xiaomis-80-handset (1)Is-this-Xiaomis-80-handset (2)Is-this-Xiaomis-80-handset (3)Is-this-Xiaomis-80-handset

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • نرگس
    نرگس | ۸ دی ۱۳۹۳

    ﻣﺮﺳﯽ دیجیاتو

  • محمد
    محمد | ۱ دی ۱۳۹۳

    ای کاش تو ایران هم اینجور رقابت های بازار اتفاق بیفته نه اینکه توی دنیا قیمت نفت نصف بشه اونوقت قیمت بنزین رو تو ایران بخوان گرون کنند یک بار همه چیزرا آزاد کنن ببینند چطور تولید کننده و کارگر ایرانی خودشون را بالا میکشند این همه انحصار و حمایت های دولت فقط باعث رانت خواری بعضی ها میشه و باعث شده فقط مصرف کننده ضرر کنه

  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۱ دی ۱۳۹۳

    البته امیدوارم وقتی میاد ایران بصورت اینترنتی فقط بفروشه

    • adidas
      adidas | ۳ دی ۱۳۹۳

      عزيز اين ايميلت رو بده چند سوال داشتم.تشكر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی