ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام حساب های کاربری جعلی را از این سرویس حذف می کند

فیسبوک و توئیتر همیشه بخاطر حساب های کاربری دروغین، اسپم و جعلی مورد نکوهش قرار می گیرند. اینستاگرام نیز هدف این انتقادها بوده و این هفته اقدام به پاکسازی سرویسش از این حساب های جعلی ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

فیسبوک و توئیتر همیشه بخاطر حساب های کاربری دروغین، اسپم و جعلی مورد نکوهش قرار می گیرند. اینستاگرام نیز هدف این انتقادها بوده و این هفته اقدام به پاکسازی سرویسش از این حساب های جعلی کرده است. بدین ترتیب این سرویس اشتراک عکس و ویدئوی چهار ساله که هم اکنون فیسبوک صاحب آن است سعی دارد با پاکسازی این حساب های اسپم و جعلی کیفیت سرویسش را بهبود دهد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

طبق این تصمیم و بر اساس این آمار که توسط یک توسعه دهنده نرم افزار منتشر شده، از روز چهارشنبه حدود ۱۸٫۹ میلیون حساب کاربری در این سرویس حذف یا غیرفعال شده اند که تعداد دنبال کنندگان بسیاری از سلبریتی ها و شخصیت های معروف را تحت تاثیر قرار داده است.

طبق آمار مذکور جاستین بیبر حدود ۱۵ درصد یا ۳٫۵ میلیون نفر از دنبال کنندگانش را از دست داده است.

اهمیت تعداد دنبال کننده در چنین شبکه اجتماعی ای به پیشنهاد محصول یا خدماتی خاص توسط حساب های پر طرفدار برمی گردد. در همین زمینه در مطلبی که Nick Bilton (از نیویورک تایمز) اوایل سال جاری میلادی نوشته بود، بازار سیاهی برای خرید و فروش فالوورها در اینستاگرام وجود دارد که برای مثال در آوریل برای یک میلیون فالوور ۳۷۰۰ دلار پول دریافت می کرده است.

فیسبوک و توئیتر قبول دارند که حدود ۵ درصد کاربرانشان جعلی هستند.

سخنگوی اینستاگرام Gabe Madway در خصوص این حساب های کاربری اعلام کرده که اغلب آنها پیش از حذف شدن برای مدت زمانی غیرفعال می شوند تا بعدا در خصوص اینکه طبق شرایط و قوانین استفاده از سرویس شان، در خصوص جعلی بودن یا نبودنشان، تصمیم گیری شود.

B4hI5ZsCUAAMxh9

این احتمال وجود دارد که حتی شما هم تعدادی از دنبال کنندگان خود در اینستاگرام را از دست داده باشید. پس اگر از این مساله تعجب کرده اید بدانید که علت آن، تصمیم تازه این شرکت بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • باران
    باران | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    روی ادیت یور پیج من یه علامت تعجب اومده و این مربوط ب ایمیل یا همون جیمیلم میشه هرکاری ام میکنم درس نمیشه و حتی با وارد کردن جیمیل جدید لطفا بگید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟

  • فاطمه
    فاطمه | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    سلام میخاستم بدونم که مثلن میشه پیج ماهم از اون تیکای آبی کنار اسم داشته باشه؟؟ممنون میشم سریع ج بدبد

  • مریم
    مریم | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    سلام ببخشید اینستگرام من و کلا غیر فعال کرده چیکار کنم؟دیگه درس نمیشه؟لطفا کمکم کنین با سپاس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی