ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی بر اپلیکیشن حافظ

کلام شیرین و پندآموز حافظ شیراز، همواره در میان ما ایرانیان جایگاه رفیعی داشته است؛ بارها شده که برای رفع گره مشکلات زندگی خود به فال حافظ پناه آورده ایم و از مشورت ها و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

کلام شیرین و پندآموز حافظ شیراز، همواره در میان ما ایرانیان جایگاه رفیعی داشته است؛ بارها شده که برای رفع گره مشکلات زندگی خود به فال حافظ پناه آورده ایم و از مشورت ها و اندرزهای وی برای تسکین درد قلبهایمان بهره برده ایم.

این روزها نسخه های کاغذی دیوان حافظ جای خود را به نسخه های الکترونیکی داده و اپلیکیشن های زیادی به منظور گرفتن فال حافظ برای پلتفرم های موبایل طراحی شده اند. حافظ یکی از این جمله اپلیکیشن هاست که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت.

با دیجیاتو همراه باشید.

حافظ نیز همانند سایر اپلیکیشن های فال حافظ امکاناتی همچون گرفتن فال و جستجو میان غزلیات را برایتان به ارمغان می آورد. با ورود به بخش فال، پس از نیت و فشردن آیکن نیت کرده ام، فال برایتان به نمایش در می آید. به غیر از مشاهده غزل، امکاناتی مانند پخش صوتی، مشاهده معنی، امکان به اشتراک گذاری و اضافه سازی به علاقه مندی ها هم برای کاربر فراهم شده اند.

456

برای شنیدن نسخه صوتی غزل باید در حالت آنلاین آنها را دانلود کنید که خوشبختانه حجم هر کدام به یک مگابایت هم نرسیده و این کار به آسانی صورت می گیرد. در بخش غزلیات و همچنین جستجو قادرید از طریق شماره غزل یا وارد کردن کلمه به دنبال شعری خاص در دیوان حافظ بگردید.

بخش جستجو از لحاظ عملکرد آنچنان بی نقص نیست، به طور مثال نمی توانید کلماتی کمتر از سه حرف همانند "دل" را در آن جستجو کنید. همچنین متأسفانه در این نسخه امکان مشاهده لیست کامل غزلیات برایتان فراهم نشده و باید انتظار دیدن آنها را در نسخه های بعدی اپلیکیشن داشته باشید.

نسخه رایگان حافظ امکان گرفتن بیست فال را برایتان فراهم کرده، با این وجود پس از اتمام اعتبار برای گرفتن فال ملزم به پرداخت هزینه 1500 تومانی هستید. با توجه به وفور اپلیکیشن هایی که این امکان را به صورت رایگان برایتان فراهم کرده اند، به نظر می رسد اپلیکیشن حافظ با قیمت نسبتا بالای خود شانس کمی برای رسیدن به محبوبیت اپلیکیشن های مشابه خواهد داشت. حافظ برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و در حال حاضر می توانید آن را از کافه بازار دانلود کنید.

حافظ

حافظ

سازنده: سامان بشیری قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Fatemeh Tavakoli
    Fatemeh Tavakoli | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    با سلام من این برنامه رو قبل خریداری کردم الان گوشیمو فلش کردم پاک شده.و برنامه از توی بازار حذف شده.لطفا راهنماییم کنین چطوری میتونم برنامه رو دوباره داشته باشم.خیلی خیلی ازش راضی بودم و بهش احتیاج دارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی