ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی مایکروسافت در E3 2015 معرفی خواهد شد [شایعه]

سایت Digitimes در گزارشی به نقل از یکی از منابع تامین کننده ی قطعات سخت افزاری مایکروسافت آورده که این کمپانی قصد دارد در مابین روزهای ۱۶ و ۱۸ ژوئن سال آینده و در طی نمایشگاه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

سایت Digitimes در گزارشی به نقل از یکی از منابع تامین کننده ی قطعات سخت افزاری مایکروسافت آورده که این کمپانی قصد دارد در مابین روزهای ۱۶ و ۱۸ ژوئن سال آینده و در طی نمایشگاه E3 عاقبت هدست واقعیت مجازی خودش را که به شکل ویژه جهت استفاده به همراه کنسول ایکس باکس طراحی شده را معرفی نماید.

این منبع همچنین ذکر کرده که توسعه ی هدست مذکور که احتمالاً فقط با کنسول بازی ایکس باکس وان سازگاری خواهد داشت توسط همان تیمی صورت پذیرفته که وظیفه ی طراحی و تکمیل تبلت های هیبریدی سرفس را بر عهده دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Digitimes در گزارش خود می افزاید این هدست ارتباطی با پروژه ی دیگر مایکروسافت با نام Fortazela که شباهت زیادی به گوگل گلس داشت و اطلاعاتش در سال ۲۰۱۲ به بیرون درز پیدا کرد ندارد. توسعه ی هدست مذکور از زمان شروعش بدون وقفه ادامه داشته، هر چند که تا به حال اطلاعاتی در مورد نحوه ی عملکرد و یا جزئیات سخت افزاریش لو نرفته است. البته ردموندی ها قبلاً هم اشاره کرده بودند که واقعیت مجازی برای آنها جذابیت به خصوصی دارد و مدت طولانی است که در حال تجربه اندوزی در این زمینه هستند.

تا کنون سونی یکی از رقبای اصلی مایکروسافت در جریان کنفرانس GDC ۲۰۱۴ که در ماه مارس برگزار شد گجت واقعیت مجازی خودش را تحت عنوان پروژه ی مورفیوس معرفی کرده، هر چند که این کمپانی نیز از تاریخ امکان پذیر شدن بهره گیری از گجت مورد بحث در کنار کنسول پلی استیشن ۴ سخنی به میان نیاورده و البته گفته می شود فیس بوک که تملک هدست Oculus Rift را در اختیار دارد هم سرمایه گذاری وسیعی برای آوردن واقعیت مجازی به کامپیوترهای شخصی کرده است.

هدست مرموز واقعیت مجازی مایکروسافت به گفته منابع مختلف سال ها در دست توسعه بوده و این کمپانی حتی در مورد تکنولوژی به کار رفته در آن و عملکردش توضیحاتی را به اشتراوس زلنیک مدیر عامل تیک تو اینتراکتیو که ناشر بازی هایی مانند GTA محسوب می شود نیز ارائه کرده، تا در آینده آنها آمادگی تامین محتوا برای این محصول جدید را داشته باشند.

مایکروسافت تا به حال حاضر نگشته تا در مورد شایعات پیش تر ذکر شده توضیحی را ارائه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محمد|Dante
    محمد|Dante | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    یه دیجیاتو هست و یه دیوان !!!
    مشکلی داری از این سایت برو ! یا اینکه در بخش کامنت نظر نده اگر هم دادی ترول نباشه !!!
    Iترول جان.

  • مهردادششم
    مهردادششم | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    من چند وقت پیش درباره روش جدیدی که مایکروسافت برای واقعیت مجازی استفاده کرده خوندم ، که به جای استفاده از نمایشگر جلوی چشم ، وسیله ای رو طراحی کرده که با تاباندن نور روی شبکیه چشم که باعث تجسم این حالت میشد که انگار یک نمایشگر بزرگ جلوی چشم قرار داره، ببینیم این همون هست یا نه

  • Ehsan
    Ehsan | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    خواهشا یه کم به بخش آموزش توجه بیشتری کنین...

    -------------------------------------------
    مسابقه ای هفتگی(تست هوش) با جوایز بسیار ارزنده
    http://h.allinja.com/common/SignUp.aspx?reffer=6969

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)
    متین هستم(یه بنده خدای سابق) | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    من که تاحالا هدست واقعیت مجازی خودم ندیدم ولی شنیدیم میگن چیز خوبیه :-) درهر صورت امیدوارم با دستگاه های زیادی سینک بشه و فقط به ایکس باکس محدود نشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی