ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاهش تعرفه های اینترنت همراه ایرانسل

ایرانسل اولین و تنها اپراتوری در کشور محسوب می شود که دست به ارائه ی خدمات 4G زده است و از سوی دیگر خدمات اینترنت مبتنی بر موبایل با توجه به سهولت دسترسی به آنها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

ایرانسل اولین و تنها اپراتوری در کشور محسوب می شود که دست به ارائه ی خدمات 4G زده است و از سوی دیگر خدمات اینترنت مبتنی بر موبایل با توجه به سهولت دسترسی به آنها هر روز در حال فراگیر تر شدن هستند و البته یکی از عوامل اصلی بالا رفتن میزان نفوذ اینگونه سرویس ها نیز تعرفه هایشان محسوب می شود.

در همین راستا ایرانسل تغییراتی را در هزینه های تعرفه های مرتبط به خدمات اینترنت همراه خود ایجاد کرده که آنها را می توانید در بیانیه خبری این شرکت که در ادامه ی مطلب آورده شده است مطالعه فرمائید.

همزمان با توسعه پرشتاب شبکه 3G و 4G ایرانسل، تعرفه مصرف آزاد استفاده از خدمات گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور، کاهش یافت و به 0.5 ریال به ازای هر کیلوبایت برای مشترکین سیم کارت های دائمی و 0.75 ریال برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل رسید. تعرفه مصوب تبادل هر کیلوبایت اطلاعات پیش از این 14.7 ریال بود که توسط ایرانسل تا 5 ریال محاسبه می‌شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تعرفه از اول دی ماه و در تمامی ساعات برای کلیه مشترکین سیم کارتهای دائمی، اعتباری و پیام‌رسان این اپراتور که از خدمات اینترنت همراه مبتنی بر نسل‌های 2، 3 و 4 ایرانسل به صورت مصرف آزاد (بدون استفاده از بسته‌های افزایشی تشویقی) استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود.

همچنین ایرانسل برای مدیریت بهینه هزینه‌های مشترکین، راه‌کارهایی نظیر بسته‌های اینترنت همراه، بسته‌های ترکیبی و بسته ترکیبی با قابلیت شخصی‌سازی عرضه کرده و از برنامه خود برای عرضه سرویس حساب چندکاربره برای به اشتراک گذاری یک بسته اینترنت همراه با چند سیمکارت اعتباری ایرانسل دیگر و همچنین عرضه بسته‌های افزایشی جدید به همراه مزایای ویژه خبر داده است.

simcards

براساس این گزارش، از اول دی ماه، تمامی مشترکین سیم‌کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند براساس نیاز و مصرف خود، با انتخاب یکی از دهها بسته افزایشی عرضه شده در جشنواره زمستان 93 ایرانسل، هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند.
بسته های یک روزه در حجم‌های 15، 50، 150، 200، 500 مگابایتی و یک گیگابایتی، هفت روزه 100، 200، 300، 600 مگابایتی و2 و 5گیگابایتی، 30 روزه 200 و 500 مگابایتی و 1، 1.2، 2، 5، 10 و 20 گیگابایتی، سه ماهه 600 مگابایتی و 50 گیگابایتی، 6ماهه 70 گیگابایتی و یکساله 100 گیگابایتی از اول دیماه و از طریق کد دستوری ویژه #555* در اختیار تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. ضمن آنکه بنابر اعلام این اپراتور به زودی بسته‌های جدیدتری به همراه امتیازات ویژه عرضه خواهد شد.

مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل همچنین می‌توانند با استفاده از خدمات "بسته‌های ترکیبی"، دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی را به همراه ترافیک اینترنت همراه به صورت یکجا و با اعتبارهای زمانی روزانه، هفتگی، ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله خریداری و هزینه های ارتباطی خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند، همچنین امکان سفارشی سازی میزان دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی و حجم اینترنت همراه این بسته‌ها، با استفاده از سرویس جدید "بسته ترکیبی من" از طریق وبسایت ایرانسل قابل سفارشی‌سازی است.

بهای سیم کارت های دائمی (آی‌سیم) ایرانسل با 50هزار تومان حد اعتبار، 120هزار تومان، سیم کارت های اعتباری به همراه 2هزار تومان اعتبار اولیه، 5 هزار تومان، سیم کارت اعتباری نسل 4 به همراه 10 هزار تومان اعتبار اولیه، 20 هزار تومان و سیم کارت پیام رسان اعتباری ایرانسل به همراه هزار تومان اعتبار اولیه، 4 هزار تومان است.

اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی محصولات و خدمات ایرانسل از جمله خرید آنلاین سیم کارت، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی (آی‌سیم)، تبدیل سیم کارتهای معمولی به LTE، بسته های ترکیبی، خدمات نسل سه و چهار ایرانسل و مودم های همراه 3G و 4G به همراه بسته های افزایشی ویژه این مودمها از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (78 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۸ دی ۱۳۹۳

    همراه اول اجب اینتر نتی دار ایرانسل اشغاله

  • سعید
    سعید | ۲۸ دی ۱۳۹۳

    اقای به استلا عزیز من وخانوادم که هفت خط ایرانسل داشتیم بخاطرگران شدن اینترنت خطهارا تحریم کردیم یا اینترنت را ارزان کنید یا داداش جم کن کافر ازشما مسلمانتره

  • شادي مهر
    شادي مهر | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    بنظرم كه اگه همه يكم تحمل كنن و هيشكي نخره ...مجبور ميشه شركت قيمتهاشو بشكنه...اين شدنيه اگه بچه پولداره نگه ما كه داريم ميخريم گور پدر بقيه صلواه :))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی