ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی اخیر بلک بری حکایت از بهبود شرایط این شرکت دارد

در حالیکه سرمایه گذارن و سرمایه داران وال استریت انتظار داشتند تا بلک بری در گزارش مالی سه ماهه ی سوم خود در سال جاری خبر از زیانی ۵ سنتی در ازای هر سهم بدهد، ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

در حالیکه سرمایه گذارن و سرمایه داران وال استریت انتظار داشتند تا بلک بری در گزارش مالی سه ماهه ی سوم خود در سال جاری خبر از زیانی ۵ سنتی در ازای هر سهم بدهد، اما این کمپانی بر خلاف انتظارات اعلام داشته که در ازای هر سهمش ۱ سنت سود دهی داشته که همین امر سبب افزایش سرمایه ۶ میلیون دلاری بلک بری گشته است. هر چند که شرکت مذکور میزان درآمدش از مقدار پیش بینی شده ۹۳۶ میلیون دلار کمتر بوده و توانسته است تنها به رقم ۷۹۳ میلیون دلار دست یابد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

علی رغم آمار و ارقام مثبت آورده شده در گزارش مالی اخیر بلک بری این کمپانی صحبت از زیان ۱۴۸ میلیون دلاری به میان آورده، که البته این رقم نسبت به سه ماهه ی مشابه در سال گذشته که برابر با ۴.۴ میلیارد دلار بوده بسیار ناچیز محسوب می شود. جان چن مدیر عامل کمپانی مورد بحث گفته است شرکت آنها در حال استوار شدن مجدد بر روی پاهایش به سر می بد و او پیش بینی می کند جایی در اوسط سال ۲۰۱۶ بلک بری مجدداً به سود دهی خواهد رسید.

در طول سه ماهه ی سوم مالی سال جاری بلک بری دست به عرضه ی تلفن هوشمند جدیدی با عنوان پاسپورت زد که دارای طراحی خاص با نمایشگر ۴.۵ اینچی و رزلوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بود که سبب می شد خواندن ایمیل ها، اسناد تجاری و... بر روی آن به مراتب آسان تر گردد.

موبایل مورد بحث ضمن مجهز بودن به یک کیبرد نسبتاً تمام عیار فیزیکی با یکبار شارژ می توانست بیش از یک روز روشن بماند و از سیستم عامل بلک بری ۱۰.۳.۱ به همراه دستیار دیجیتالی خود این کمپانی بهره می برد. حال گفته می شود موفقیت پاسپورت یکی از دلایل اصلی بهبود اوضاع بلک بری است.

در سه ماهه ی سوم مالی ۲۰۱۴ کمپانی کانادایی مورد اشاره ۲ میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانده که ۱.۹ میلیون عدد از آنها مستقیماً توسط مصرف کنندگان نهایی خریداری شده اند. ارزش سهام این شرکت در روز جمعه به ۹.۹۹ دلار رسید و این در حالی بود که جان چن، مدیر عامل آنها، در همین روز اعلام داشت هنوز کارهای بسیاری برای انجام دادن باقی مانده ولی مطمئن هستیم که آینده پیش رو بسیار روشن خواهد بود.

جان چن

جان چن

ما برنامه ای شامل هشت سه ماهه برای مثبت کردن جریان مالی بلک بری داریم و به یکی از اهدف اصلی و مهمش دست پیدا کرده ایم. همچنین طبق برنامه ریزی پیشین قرار بوده که محصولات و سرویس های تازه ای ویژه ی شرکت ها و کاربران اهل کسب و کار ارائه نماییم تا درآمد بیشتری برای کمپانی مان ایجاد کنیم که این هدف نیز تا کنون محقق شده است.

بلک بری در روز چهارشنبه هفته ی گذشته هم مجدداً موبایل جدیدی با عنوان بلک بری کلاسیک معرفی کرد که البته فروش آن اثری بر روی گزارش مالی سه ماهه ی سوم شرکت نداشته ولی پیش بینی می شود در صورتیکه این محصول نیز موفق عمل کند گزارش مالی آینده ی آنها باز هم بهتر و امیدوار کننده تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Behnam
    Behnam | ۱ دی ۱۳۹۳

    عاشقشم

  • سهیل
    سهیل | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    ی شرکت خاص، با گوشی های خاص، برای آدم های خاص....
    واقعا با اسمو استایل بلک بری حال میکنم...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی