ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ارزش شیائومی با جذب یک میلیارد دلار سرمایه دیگر به ۴۵ میلیارد دلار رسید

این روزها نام شیائومی کمپانی چینی فعال در عرصه تلفن های هوشمند را زیاد می شنویم، این کمپانی خط تولیدی متنوع از موبایل های گوناگون را در اختیار دارد و دستاوردهای این خط تولید با ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

این روزها نام شیائومی کمپانی چینی فعال در عرصه تلفن های هوشمند را زیاد می شنویم، این کمپانی خط تولیدی متنوع از موبایل های گوناگون را در اختیار دارد و دستاوردهای این خط تولید با قیمت هایی بسیار قابل قبول و مطلوب به دست کاربران می رسند. برای مثال Mi4 که پرچمدار این برند چینی محسوب می گردد و از سخت افزاری توانمند در کنار کیفیت ساختی مطلوب بهره مند است قیمتی کمتر از ۴۰۰ دلار دارد.

شیائومی در زمینه ی محصولات اقتصادی Redmi 1S را به بازارهای در حال توسعه ای مانند کشور هند ارائه نموده، که به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۰۰ و نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P مجهز بوده و قیمتش نیز کمتر از صد دلار است. در بین شایعات نیز شنیده می شود پرچمدار بعدی شرکت مذکور با عنوان Mi5 در نمایشگاه CES که ماه آینده برگزار می گردد معرفی خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیر اجرایی پیشین گوگل، هوگو بارا، که اکنون معاون ارشد شیائومی به حساب می آید نیز تاکید نموده محصولات این شرکت از پشتیبانی نرم افزاری مطلوب بهره مند خواهند بود و حتی در همین راستا شیائومی اقدام به راه اندازی یک فروشگاه اپلیکیشن ویژه نیز کرده است تا کاربرانش هیچ احساس کمبودی نسبت به سایر برندهای مطرح فعال در بازار نداشته باشند.

با توجه به همه ی این تفاسیر و نظر به شرایط کنونی کمپانی چینی مورد بحث، به نظر می رسد در وضعیت فعلی جذب سرمایه برای آنها بسیار ساده باشد و از همین رو روز دوشنبه قرار است سرمایه گذارنی تازه یک میلیارد دلار دیگر را در اختیار شیائومی قرار دهند. به این ترتیب ارزش کلی این شرکت که تنها ۴ سال قدمت دارد به ۴۵ میلیارد دلار خواهد رسید و می توان گفت ظرف یک سال گذشته رشد عجیب ۳۵۰٪ داشته است.

شیائومی اخیراً توانسته سامسونگ را در بازار فروش تلفن های هوشمند در کشور چین پشت سر بگذارد و هر چند هنوز قطعیتی در مورد حضور این شرکت در بازارهایی به غیر از چین و هند وجود ندارد ولی با توجه به گستردگی دو بازار مورد اشاره می توان کماکان جای رشد زیادی را برای این برند نوپا قائل بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۱ دی ۱۳۹۳

    چجوریه که با جذب 1 میلیارد دلار سرمایه اش از 40 به 45 میرسه؟
    یا اینکه برخی از خبرهاشون بیرون نمیاد؟

  • mohammad aalizadeh
    mohammad aalizadeh | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    بزودی تیتر دیجیاتو:شیائومی چگونه به شرکت ۱تریلیون دلاری تبدیل شد؟

  • fc bayern
    fc bayern | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    نوکیا بعد 5 سال ضرر و فروش بخش دیوایسش در حال حاضر حدود 30 میلیارد دلار سرمایه داره حالا این خودشو کشته شده 45 تا

  • alireza2000
    alireza2000 | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    دمه این اپلی های شرق گرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی