ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ۸.۲ از iOS محصولات اپل را جهت همراهی با اپل واچ آماده می کند

روز گذشته وب سایت 9to5mac مجموعه تصاویری را منتشر کرد که گفته می شود به نسخه ی ۸.۲ از iOS تعلق دارند و در صورتیکه این تصاویر صحت داشته باشند می توان گفت به زودی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

روز گذشته وب سایت 9to5mac مجموعه تصاویری را منتشر کرد که گفته می شود به نسخه ی ۸.۲ از iOS تعلق دارند و در صورتیکه این تصاویر صحت داشته باشند می توان گفت به زودی شاهد پشتیبانی رسمی ابزارهای مبتنی بر این سیستم عامل از واچ کیت و ساعت هوشمند اپل خواهیم بود و برخی از قابلیت های اصلی Apple Health نیز که تا کنون در دسترس نبودند قابل استفاده خواهند شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اسکرین شات های مورد اشاره، کمپانی ساکن کوپرتینو مجدداً موتور اندازه گیری میزان قند خون را به اپلیکیشن Health خود باز گردانده و اینبار کاربران می توانند برای آن به صورت دلخواه یکی از واحد های mg/dL (میلی گرم بر دسی لیتر) و یا mmol/L (میلی مول بر لیتر) را انتخاب نمایند تا مقدار قند خون آنها بر حسب این واحد انتخابی نمایش داده شود.

همچنین در مورد قند خون و اهمیت آن نیز توضیحاتی به کاربران ارائه گشته و به آنها گفته شده که در اصل گلوکز یا مقدار قندی به حساب می آید که در خون آنها وجود داشته و یکی از منابع اصلی انرژی بدنشان است، البته در داخل اسکرین شات های منتشر شده می توانید جزئیات بیشتری از این توضیحات را مشاهده نمایید.

بعد از به روز رسانی ۸.۲ اینطور به نظر می آید که آیفون آماده ی همراه شدن با ساعت هوشمند اپل خواهد بود و باید منتظر بمانیم تا اندکی بعد و در بهار ۲۰۱۵ گجت پوشیدنی مورد بحث وارد بازار شود، البته به شرط اینکه بازهم در زنجیره ی تولید اپل مشکلی پیش نیاید که سبب تاخیر در ارائه ی این ساعت هوشمند گردد.

iOS-8.2-update-screenshots (1) iOS-8.2-update-screenshots (2) iOS-8.2-update-screenshots (3) iOS-8.2-update-screenshots (4) iOS-8.2-update-screenshots

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • احمد
    احمد | ۴ دی ۱۳۹۳

    هدفون فقط و فقط بیر داینامیک

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی