ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

احتمال عرضه نسخه جدید Ascend Mate 7 توسط هواوی

اواسط ماه شهریور امسال، هواوی از فبلت جدید خود با نام Ascend Mate 7 رونمایی کرد. این محصول از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار است و توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اواسط ماه شهریور امسال، هواوی از فبلت جدید خود با نام Ascend Mate 7 رونمایی کرد. این محصول از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار است و توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. به طوری که ظرف کمتر از سه ماه یک میلیون Ascend Mate 7 به فروش رسید.

اما به نظر می رسد هواهی قصد دارد یک نسخه به روز شده از این فبلت را منتشر کند و در همین راستا شایعاتی مطرح شده و چند عکس لو رفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

The-rear-of-what-could-be-the-sequel-to-the-Huawei-Ascend-Mate7

در تصویر لو رفته ای که منشتر شده، می بینیم که این دستگاه از حاشیه های بسیار کمی برخوردار است. همچنین اسپیکر پشت نسخه جدید دستگاه برخلاف Ascend Mate 7 پیشین، تقریبا تمام عرض تلفن هوشمند را در برگرفته.

در مورد جزئیات هنوز نمی توان با قاطعیت صحبت کرد. هنوز بر اینکه ما بگوییم فبلت جدید نسخه به روز شده Ascend Mate 7 خواهد بود یا اینکه هواوی قصد دارد آن را با نام Mate 8 عرضه کند، هیچ مدرکی وجود ندارد. اما به هر حال Mate 7 پیشین از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است.

هواوی چندی است که حاصل دسترنج خود را می خورد و از پردازنده های hiSilicon Kirin 925 بهره می برد. این چیپ دارای ۸ پردازنده ۱.۸ گیگاهرتزی است که بر اساس معماری big.LITTLE طراحی شده است.  این محصول در دو نسخه ۳۲ و ۱۶ گیگابایتی عرضه شده که هر کدام به ترتیب ۳ و ۲ گیگابات رم دارند. البته شما می توانید تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر به دستگاه خود اضافه کنید.

Leaked-picture-shows-the-front-of-the-Huawei-Ascend-Mate-7-sequel

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی دستگاه با گشودگی f/2.0 عملکرد خوبی را در شرایط نور کم دارد و همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو هم تصاویر سلفی شما را به خوبی ثبت می کند. باتری عظیم الجثه ۴۱۰۰ میلی آمپری انرژی دستگاه را تامین کرده و سیستم عامل آن هم اندروید ۴.۴ است.

حال با توجه به مشخصات فنی نسبتا عالی Ascend Mate 7، باید صبر کنیم و ببینیم هواوی برای محصول بعدی خود چه تمهیداتی اندیشیده است. آیا این شرکت خواهد توانست مجددا توجه ها را به خود جلب کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Hamed_Alipour
    Hamed_Alipour | ۱ دی ۱۳۹۳

    اینکه یه کپی از htc m7

  • a.v.jafari
    a.v.jafari | ۱ دی ۱۳۹۳

    کلا برندی که تو اپدت ضعیفه برند نیست،حالا میخواد دوربین 600 مگاپیکسلی،رم 200،پردازنده اسنپدراگون 6580 و.... داشته باشه،والا،همه دارن اپ میکنن به خودشون زحمت ندادن حد اقل وعده بدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی