ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

فیلیپس با تلفن هوشمند S398 تلاش می کند تا بازار هند را در دست گیرد

بسیاری از شما قطع به یقین برند فیلیپس را می شناسید نامی خوش آوزه که در زمینه ی تولید هدفون، لوازم خانگی و... تا به امروز بسیار موفق بوده است. کمپانی مذکور در زمان های ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

بسیاری از شما قطع به یقین برند فیلیپس را می شناسید نامی خوش آوزه که در زمینه ی تولید هدفون، لوازم خانگی و... تا به امروز بسیار موفق بوده است. کمپانی مذکور در زمان های گذشته فعالیت هایی را نیز در بازار موبایل داشت و اگر مثلاً به سال ۱۹۹۹ بازگردیم تلفن همراه Philips TCD128 محصولی بود که حتی توانست به موفقیت هایی در عرصه ی فروش نیز دست یابد.

فیلیپس هنوز هم در زمینه ی تلفن های موبایل فعالیت دارد ولی محصولات تولیدیش به ندرت به بازارهای اروپایی و یا آمریکایی راه می یابند و این شرکت بیشتر تلاش می کند تا بازار کشورهای نه چندان ثروتمند و در حال توسعه را در دست گیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برای مثال کمپانی مورد بحث در ماه آگوست گذشته دست به معرفی چند تلفن هوشمند با عناوین Philips I928 و Philips S388 در کشور هند زد که در نوع خودشان محصولات جالبی به حساب می آمدند و حالا و با گذشت چند ماه دیگر باز هم مدل جدیدی با عنوان S398 معرفی شده تا شاید بتواند کاربران این کشور را بیش از پیش جذب نماید.

موبایل پیش تر اشاره شده دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی از نوع IPS و با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و به یک گیگابایت حافظه ی رم و پردازنده ی ۴ هسته ای MT6582M از مدیا تک (با سرعت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز) مجهز گشته است.

از سایر مشخضه های S398 نیز می توان به ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش از طریق کارت های Micro SD، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، باتری ۲۰۴۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید کیت کت ۴.۴ و پشتیبانی از بلوتوث، وای فای، GPS و رادیوی FM اشاره کرد.

انتظار می رود این محصول با مشخصات فوق الذکر قیمتی معادل ۱۴۰ دلار داشته باشد و البته بعید است فعلا به بازارهای کشورهای دیگری به غیر از هند و یا ویتنام راه یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ساخت اپلیکیشن اندروید فقط با 80 هزار تومان
    ساخت اپلیکیشن اندروید فقط با 80 هزار تومان | ۲ دی ۱۳۹۳

    ولی با این مشخصات و این قیمت اصلاً نباید اتنظار فروش خوبی داشته باشن

  • امیرم... میفهمی؟؟؟ امیر...
    امیرم... میفهمی؟؟؟ امیر... | ۲ دی ۱۳۹۳

    جااااااااااالبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی