ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مبارزات زیبای تکواندو در Taekwondo Game

تا حالا در میان انبوه بازی های موبایلی که این روزها در گجت ها می بینیم، بازی ای با موضوع تکواندو بازی کرده اید؟ به احتمال زیاد نه. عجیب هم نیست چرا که Taekwondo Game ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

تا حالا در میان انبوه بازی های موبایلی که این روزها در گجت ها می بینیم، بازی ای با موضوع تکواندو بازی کرده اید؟ به احتمال زیاد نه. عجیب هم نیست چرا که Taekwondo Game اولین بازی موبایلی است که به سراغ این ورزش رزمی زیبای کره ای رفته. در ادامه مطلب با اولین بازی تکواندو در پلتفرم موبایل بیشتر آشنا خواهید شد.

با دیجیاتو همراه باشید.

Taekwondo Game از همه لحاظ بهترین گزینه برای عاشقان این رشته رزمی است. Hello There سازنده سوئدی این بازی  برای طراحی حرکات کاراکترها از تکنیک موشن کپچر و اساتید واقعی این رشته استفاده کرده، بنابراین اکثر حرکات و فنون ویژه تکواندو در دنیای واقعی را در بازی مشاهده خواهید کرد.

این بازی را در حالت آفلاین می توانید به صورت یک نفره تجربه کنید، اما بیشترین لذت از بازی را در حالت آنلاین و ورود به تورنمت هایش خواهید برد.

screenshot3

به غیر از بازی اینترنتی قادرید با استفاده از اتصال وای فای، با دوستتان در یک محل (چه کاربر نسخه iOS باشد و چه اندروید) به مبارزه بپردازید. قبل از ورود به مبارزه هم چندین تکواندوکار مختلف در بازی وجود دارند که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کرده و پیش از پاگذاشتن به میدان مبارزه با او تمرین کنید.

به طور کلی سه لوکیشن برای مبارزات در بازی طراحی شده که مکزیک، کره جنوبی و حتی ایران را شامل می شود که البته فضای ایران آن بیشتر تداعی کننده کشورهای عربی است.

screenshot2

گرافیک زیبای سه بعدی، کنترل عالی برای صفحات لمسی و سبک جدید بازی بهانه های خوبی هستند که Taekwondo Games را تجربه کنید. این بازی به صورت رایگان برای پلتفرم های iOS و اندروید عرضه شده اما برای باز کردن تمام محتویاتش باید هزینه 99 سنتی آن را بپردازید.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با محیط بازی، ویدئویی کوتاه از گیم پلی آن را مشاهده بفرمائید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/GAME-TRAILER-The-Taekwondo-Game-Global-Tournament.mp4"]

Taekwondo Game

Taekwondo Game

سازنده: Hello There قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 77 / 42 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • حامد
    حامد | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    بازیش عالیه من خودم تکواندو میرم کمربند قرمز هم هستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی