ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات احتمالی تلفن هوشمند BlackBerry Rio [شایعه]

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که تلفن هوشمند BlackBerry Rio یک دستگاه بالارده خواهد بود زیرا باور دارند بر خلاف سنت شرکت بلک بری -که همیشه از صفحه کلید فیزیکی در دستگاه های خود استفاده ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که تلفن هوشمند BlackBerry Rio یک دستگاه بالارده خواهد بود زیرا باور دارند بر خلاف سنت شرکت بلک بری -که همیشه از صفحه کلید فیزیکی در دستگاه های خود استفاده می کند-، محصول جدید مورد بحث به صفحه نمایش تمام لمسی مجهز خواهد شد.

با اینحال به نظر می رسد چنین باوری در مورد این تلفن هوشمند نادرست است. احتمالا این محصول بر خلاف آنچه اکثرا گمان می کنند، دستگاهی میان رده باشد. اگر دستگاهی که قرار بود BlackBerry Manitoba نامیده شود و در نهایت با تغییرات جزئی و با نام BlackBerry Z3 LTE و نیز به میزان کمی هم عرضه شد، را به خاطر آوریم، می توان انتظار داشت چنین موضوعی در مورد تلفن هوشمند BlackBerry Rio نیز صدق می کند. به نظر می آید که این پروژه با تعدادی بروزرسانی در مشخصات سخت افزاری ادامه می بابد و احتمالا مشخصات آن حدودا بین BlackBerry Z3 و BlackBerry Z30 خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

اگر چه هنوز شایعاتی که در مورد محصول مورد بحث منتشر شده نیاز به تایید رسمی دارند اما بر اساس آنچه تا کنون به بیرون درز پیدا کرده مشخص شده که این دستگاه از صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می برد. دوربین پشتی دستگاه ۸ و دوربین جلویی هم ۲ مگاپیکسلی است. همچنین مشخص شده که در این تلفن هوشمند از یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض استفاده شده و پردازنده اصلی آن هم MSM 8960 نام دارد که شامل دو هسته ۱.۵ گیگاهرتزی است.

از دیگر مشخصات BlackBerry Rio می توان به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و نیز پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره نمود. همچنین این دستگاه از شبکه های پرسرعت LTE و 4G پشتیبانی می کند و از قابلیت های ارتباطی نظیر وای فای، بلوتوث نسخه ۴، DLNA و Miracast نیز بهره می برد. محصول مورد بحث همچنین مجهز به میکروفون دوگانه است و احتمالا در ماه فوریه ۲۰۱۵ رونمایی خواهد شد. به نظر می رسد قیمت آن هم کمتر از ۳۰۰ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • امین
    امین | ۲ دی ۱۳۹۳

    Z10 فوق العاده است

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲ دی ۱۳۹۳

    امیدوارم بلک بری راهی رو که با پاسپورت داره میره ادامه بده

  • bahram
    bahram | ۲ دی ۱۳۹۳

    خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی