ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کاربران دیجیاتو برترین دوربین اندرویدی سال 2014 را انتخاب کردند: سونی اکسپریا زد 3

در شب یلدا مجموعه ای از عکس های 5 پرچمدار اندرویدی را در دیجیاتو منتشر کردیم و از شما درخواست کردیم تا در انتخاب برترین دوربین موبایل در سال 2014 به ما یاری رسانید. در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۹

در شب یلدا مجموعه ای از عکس های 5 پرچمدار اندرویدی را در دیجیاتو منتشر کردیم و از شما درخواست کردیم تا در انتخاب برترین دوربین موبایل در سال 2014 به ما یاری رسانید.

در آن مطلب برای حفظ بی طرفی در نظرسنجی، اسم دستگاه ها را ذکر نکردیم، اما اکنون و پس از ثبت بیش از ۱۰۰۰ رای، می خواهیم نتایج را اعلام نماییم.

در آن نظر سنجی موبایل شماره ۱ توانست با اخذ ۵۸ درصد آرا، رتبه اول را به خود اختصاص دهد و با فاصله بسیاری از دیگر رقبا، عنوان برترین دوربین موبایل در سال 2014 را از آن خود کند.

موبایل شماره ۱ همان اکسپریا زد ۳ بود که پیش از این سمت کاربران دیجیاتو، به عنوان برترین موبایل اندرویدی در سال ۲۰۱۴ نیز انتخاب شده بود.

نتایج کامل نظر سنجی دیجیاتو به شرح زیر هستند:

۱. Sony Xperia Z3 - 58%

۲. Samsung Galaxy Note 4 - 14%

۳. HTC One M8 - 13%

۴. LG G3 - 9%

۵. Samsung Galaxy S5 - 5%

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (112 مورد)
  • erfan
    erfan | ۲۱ دی ۱۳۹۳

    سلام من نمیدونم با چه عقلی Z3 اول شده!!!!!!!!!! اول برید با Z2 مقایسش کنید بعد بیاید نظر سنجی بذارید و بعدش برید Note4 رو با Note3 مقایسه کنید ببینید چی تغییر کرده!؟ پردازنده زد3 قوی تره که نیست. صفحش با کیفیت تره که نیست. دوربینش قوی تره که نیست. امکاناتش خیلی زیاده که نیست. 64 بیتی هست که نیست. اینا همش نسبت به نوت 4 بود عزیزانم. قلم نوت 4 رو حساب نکردم چون فقط مخصوص خودشه. چند تا چیز دیگه سنسور اثر انگشت داره که نداره دوربین سلفیش بهتره که اونم نیست از لحاظ بدنه هم نوت 4 نیمه فلزی هستش که نمیتونید بهش خرده بگیرید. اینا همه رو باید در نظر بگیرید بعد نظرسنجی کنید.

  • آرین
    آرین | ۸ دی ۱۳۹۳

    همه ی گوشیا خوبن . ولی قبول کنید که حتی دیجی کالا هم با اینکه فققط سامسونگ رو برتر میدونسته ، ایندفعه عیب سونی دو تا گذاشت که بنظرم مسخر بود : 1 - لکه و اثر انگشت زیاد در رنگ مشکی و نبود سنسور IR . ولی همه خوبن . یه سریم به سایت اکسپرین بزنید که سنسور تمام گوشی ها رو حتی جی 3 هم سونی زده بجز اس 5 و نسخه ی اگزینوس نوت 4 . والسلام این همه دعوا نداره . در ضمن اون سایت DXO هم کاربرا رای دادن آقایی که میگی اونجا عالیه :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی