ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درخواست سونی از اپل، گوگل و کاخ سفید در کمک به توزیع The Interview [به روز رسانی]

در پی تصمیم هفته گذشته سونی در لغو اکران فیلم The Interview از بیم حمله تروریستی، سونی از اپل خواسته که در توزیع این فیلم از طریق iTunes به این شرکت کمک کند. البته سونی ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۳ دی ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۵

در پی تصمیم هفته گذشته سونی در لغو اکران فیلم The Interview از بیم حمله تروریستی، سونی از اپل خواسته که در توزیع این فیلم از طریق iTunes به این شرکت کمک کند.

البته سونی امروز اعلام کرد که اکران این فیلم در تعداد محدودی از سینماها و همزمان با کریسمس انجام می شود اما این گزارش از نیویورک تایمز در رابطه با درخواست کمک سونی از اپل ابعاد جالبی به ماجرا داده چرا که پاسخ اپل به سونی منفی بوده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق گزارشی که در نیویورک تایمز منتشر شده، مشخص نیست که اپل بخاطر نگرانی از حملات تروریستی نسبت به این تصمیم اقدام کرده یا علت چیز دیگری بوده است. البته سونی در رابطه با روش های جایگزین و مناسب برای توزیع این فیلم از کاخ سفید هم کمک و راهنمایی خواسته است.

در گزارش نیویورک تایمز آمده:

هنوز مشخص نیست فیلم 'مصاحبه' از چه طریق و توسط چه سرویسی توزیع می شود. بر اساس گفته های افراد آگاه، سونی در روزهای اخیر از کاخ سفید نیز در این زمینه کمک خواسته اما مشخصا اپل -حداقل در این برهه- علاقه ای به کمک در روند توزیع آن از طریق آیتونز از خود نشان نداده است. سخنگوی اپل نیز از پاسخ به علت این تصمیم امتناع کرده است.

به هر حال فعلا برنامه سونی برای اکران این فیلم در تعداد محدودی سینما قطعی شده و آینده مشخص می کند که سونی عواقب احتمالی این تصمیم را خواهد دید یا نگرانی های فعلی در خصوص آن بی اساس است.

طبق اخبار تازه سونی از توافق گوگل با پخش این فیلم در یوتوب خبر داده است. ظاهرا قرار است این فیلم به صورت استریم از یوتوب پخش شده و در دسترس علاقمندان به تماشای آن قرار گیرد. البته یوتوب تنها سرویسی نخواهد بود که پخش این فیلم به صورت آنلاین در آن انجام می شود.

به روز رسانی (ساعت ۲۰:۵۵ سوم دیماه): در پی درخواست های سونی، مایکروسافت نیز با توزیع آن در پلتفرم خود موافقت کرده است. این فیلم از ساعاتی دیگر با قیمت ۶ دلار برای اجاره و ۱۵ دلار برای دریافت یک نسخه HD در دسترس کاربران خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • 98i
    98i | ۵ دی ۱۳۹۳

    شاید قصدشون اینه که جلب توجه کنن تا همه این فیلم رو ببینن!!!!!!!!؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی